Hello!! 

Vill bara sĂ€ga hej till er innan vi sticker ivĂ€g för idag😊 Vi ska pĂ„ drakborgen med vĂ€nner idag och Reidar kommer bli sĂ„Ă„Ă„ glad han Ă€lskar det!!😍


Vaknade med halsont idag men nu kĂ€nns det bĂ€ttre?! Konstigt men hoppas verkligen inte jag blir sjuk har inte tid med det!!đŸ˜·


AlltsĂ„ kan ni fatta att om typ 2 veckor(pĂ„ tisdag) fyller Reidar 1 Ă„r!!!!😳🙈💕 Herregud min lilla Ă€lskade skrot!! Det kĂ€nns realistiskt samtidigt som det kĂ€nns overkligt men mest realistiskt faktiskt för det kĂ€nns som han varit hĂ€r alltid!! Det enda som kĂ€nns konstigt Ă€r just det att man inte lĂ€ngre har nĂ„gon bebis dĂ„ och det blir extra starkt nĂ€r jag suttit och ramat in bilder nu till morgonen pĂ„ honom som alldeles ny!! Jag har huuuuur mycket bilder som helst sĂ„ det tar tid att nysta i allt men Ă€r underbart att fĂ„ dom i ramar!!😍 Jag Ă€r tacksam varje dag för att jag fĂ„r vara med och se Reidar vĂ€xa upp vilken otrolig gĂ„va och vilken fruktansvĂ€rd förlust att vara sĂ„ dum sĂ„ man vĂ€ljer bort det!! Nu Ă€r bebis tiden förbi och tĂ„get har gĂ„tt....jag Ă€r lokförare och njuter av varenda sekund!!!💖🚉



Kolla sĂ„ underbart fint!!!â€ïžđŸ’˜



PUSS O KRAAM!!!

Kommentera

Publiceras ej