Hej hopp!
 
Alltså ska denna sommar nånsin ta fart eller?! Så jäkla värdelöst!!
 
 
Förra sommaren var ju superbra vädermässigt och i övrigt är det ju en sommar som aldrig går att slå den sommar då jag fick mitt första barn det är ju magi!! Så otroligt häftigt och ja ord finns inte att beskriva varken känslan eller fenomenet att få barn! Så för er som läser och inte har barn det går inte beskriva men ni kommer förstå vad jag menar då ni själva får barn, det ÄR magi!!! 
 
 
Det bor en sån längtan eller nostalgi kanske man ska kalla det i mitt bröst, mitt hjärta när jag tänker på förra sommaren! Jag kommer liksom ihåg typ ALLT!! Hur det luktade på förlossningen hur kudden låg hur det såg ut hur känslan var inne på toaletten på vårdhotellet när jag mitt i natten bytte blöja på en alldeles ny liten skrot! Hur jag vaknade upp min första dag som mamma och där låg han i sin lilla säng och såg lurig ut :) Ja det är så otroligt många minnen och jag skulle bara vilja gå tillbaka i tiden och få uppleva det en gång till bara för en dag liksom :) Så gaalet mycket kärlek oxå och ja ALLT var liksom perfekt!!! Vi hade det så himla mysigt och bra på vårdhotellet och ja jag bara ÄLSKAR allt som var då och det gör mig nostalgisk!!♥ Jag älskar oxå känslan av att allt var PERFEKT det fanns inget som skulle ha varit annorlunda eller som jag önskar skulle vara på ett annat sätt utan ALLT var perfekt även smärtan hihi :)
 
 
 
REN PERFEKTION!!!!!
Tänk att det var ett år sedan snart som
jag födde honom den där magiska sommarnatten 
med rosa himmel som övergick i mysdag med underbart sommarregn
och då på förmiddagen kom han ut och allt var bara magiskt!!!
 
 
 
 
Allt är fortfarande magiskt på ett annat sätt. Det var ju tota eufori förra sommaren nu har det ju gått över till en oerhörd lycka "bara" :) Men det är en fantastisk gåva och jag är tacksam varje dag! Så himla roligt och coolt att se honom utvecklas oxå, han lär sig något nytt nästan varje dag och jag får vara med hela tiden det älskar jag! Sen känslan av att vara helt tillfreds med livet, att vara lycklig rakt igenom det är en magisk känsla i sig!! Jag har varit det så länge nu oxå sen innan Reidar kom och det är oxå något jag är väldigt tacksam över att få leva ett lyckligt liv!!♥
 
 
 
Nu ska jag rensa vidare bland alla bilder man måste passa på medan Reidar sover och det vet man aldrig hur länge det är haha :) Men vi hörs senare eventuellt eller så i morgon ska jag föröska skriva till er :)
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej