Hello!!
 
Gud idag känns det som jag skulle ha pollenalergi fast jag inte har det, vad jag vet iaf! Men jag snorar och är så trött i huvudet och täppt i näsan trots att jag tar nässrpray! Inte förkyld för jag känner mig som vanligt i övrigt men det kan ju beor på sömnen med det brukar kunna ge såna här symptom! 
 
 
Å det är så skönt jag gjorde en superstädning igår medan Reidar sov mitt på dagen jag for omkring som en duracell kanin här hemma och det är ju så himla underbart när det är gjort :) Innan Reidar kunde jag ofta ha jättestökigt hemma numera och sen jag blev gravid har jag typ aldrig det MEN med ett barn så blir det ju väldigt snabbt massa saker framme, som kläder, papper, leksaker osv så det blir alltid lite stökigt under dagarna och nu hade jag inte haft tid att röja det och dammsuga på några dagar så det var verkligen dax och det blev så fint :) Jag hann även dammtorka en hel del så nu känns det riktigt nice att sitta i soffan och se hur fint det är :) Jag ska bara putsa fönstrena nån dag nu och byta gardiner så är det vår oxå :) 
 
 
Vi hade en mysig dag igår jag och Reidar först storhandlade vi på Willys och Dollar store! På dollar fyller vi på förrådet med disktrasor och såna förbrukningssaker som behövs :) Sen på Willys handlar jag alltid inför månaden! Det stora som man kan handla som kyckling, fläskfilé, frysta grönsaker, bröd, kryddor osv :) Jag köper såklart massa saker till Reidar med som gröt, ersättning, mat, puréer, smoothies, majskrokar, välling osv men det där räcker ju aldrig särskilt länge så det är något som jämt måste fyllas på och blöjor får man ju inte glömma!!! Efter handlingen så tog jag på honom dom nya överdragsbyxorna som vi köpte i förrgår och provkröp dom ute i sandlådan :) Så roligt att se honom upptäcka världen och att han nu kan krypa omkrign utan att bli kall och blöt! :)
 
 

Alltså ibland blir jag själv nästan helt stum av hur otroligt vacker han är!!
 
 
Leka lite i sanden och skorna är en stor favorit :)
 
 
 
Att jag inte skulle få något mejl var ju oxå så himla förutsägbart! Det går alltid bra att kommentera och hota och ha sig men att sen blir det jobbigt liksom...jag kunde ju inte vara gladare för jag har ingen behållning av det med jag är så trött på dessa löjliga kommentarer, va tyst om ni inte har nåt positivt att säga liksom fattar inte att folk orkar hålla på vara negativa och elaka!! Till er som kommenterar massa snälla, positiva och roliga saker..NI är bäst!! :)
 
 
Mamman igår efter mammakvällen :)
 
 
Idag är det 27:e mars vilket betyder att min kära vän Maria fyller år, hon bor ju i stockholm så jag kan tyvärr inte fira henne med jag ska skriva och grattulera henne på födelsedagen och så får vi ta igen det när hon kommer hem eller om jag kommer ner först :) Detta innebär ju oxå att det väldigt snart är min födelsedag oxå dvs en vecka från i morgon :) Jag har faktiskt liiite åldersnoja det måste jag erkänna 29 år fan de känns gammalt alltså men det är ju bara en siffra det vet jag ju och jag skulle inte vilja vara 18 igen liksom men jag känner mig inte äldre än 25 så där hade det kanske kunant stanna! Fast samtidigt har det här sista året varit det bästa i mitt liv så nä det är nog bra ändå med 29 :) På måndag fyller Linda år oxå och så fyller min farfar och Bailai år kommande vecka! :) I morgon är det fredag och det innebär att min vän Sonja kommer hem och vi ska ses, det är Let's Dance på tv som jag faktiskt gillar i år för det är bra människor med och det är dagen inann vägning :) Det innbär ju oxå att det är dagen innan man får äta godis igen jippie hihi :)) Vi åker till Njurunda oxå och myser med familjen så det blir en toppen bra fredag och mysig hoppas solen kommer med!! Sen blir det jobb hela helgen igen för mig men det är som sagt bra för föräldrardagarna men ananrs hade jag gärna varit ledig i helgen! Men men sen är vi ledig på veckan och det blir ledigt helgen efter :)) 
 
 
Hade på mig denna färglada fina blus igår, älskar den :))
 
 
 
 
Nä nu ska jag skynda mig och se om jag kan springa
genom duschen innan Reidar vaknar igen! :)
Då ska vi ut på äventyr jag och min musketör !
 
 
 
PUSS och KRAM!!!
 

Kommentera

Publiceras ej