God morgon!!
 
Åh vilken underbar lördag och klockan är bara 9:14 när jag skriver detta :) Solen skiner det ser varmt och härligt ut ute och vågen visade hela minus 1,5kg!!! Jag älskar viktväktarna det är så himla bra och man äter ju liksom som vanligt egentligen eller snarare mer än jag ätit tidigare och ändå går man ner!! Jag äter godis på helgen med och det är en dröm för mig att kunna göra det eftersom jag är en riktig godisråtta som skulle kunna leva på godis om man inte visste att det var farligt! :P Men att kunna äta godis både lördag och lite på söndag med och ändå bli smalare och gå ner i vikt det är min typ av liv det :)) 
 
 
 
Igår var det ju fredag och det blev en fredag som blev annorlunda än vad det var tänkt :) Jag skulle ju umgås med min vän Sonja och sen åka till Njurunda men inget av det blev av utan istället så blev det en hemma mysdag för mig och poppenhej! Vi lekte, städade lite, myste vid tvn och var ute i lekparken och gungade och kände på sanden :) Vi var iväg och gjorde lite ärenden och sen bara var vi tillsammans och njöt av det :) Så skönt ibland med lugna hemma dagar bara vi två!! Sen då Reidar gick och la sig åt jag helstekt fläskfilé med hemmagjorda klyftpotatisar såå himla gott :) Såg Let's Dance, gjorde 110 squats och sen gick jag och la mig! Börjar vänaj mig vid dessa tidiga kvällar och gillar dom faktiskt, känns bra att jag vet att det är bra för kroppen! :) 
 
 
 
Lånar denna bild från Sonubai, på oss i onsdags :) 
 
 
 
Idag SKA vi åka till Njurunda och det ska bli sååå mysigt!! Vi ska vara på klockis och vara ute i lekparken med Reidar och leka! Köpte nya vindfleece tossor till honom häromdagen för han måste ju ha något på fötterna och skinntossorna som han haft i vinter kryper han ur och dom blir så skitiga! Men till slut hittade jag dessa på Polarn o Pyret så nu har han både överdragsbyxor att ha på benen och nåt att ha på fötterna så han kan krypa runt precis som han vill ute, så underbart!! Älskr tanken på att han får vara fri och ha bra kläder som gör att han kan röra sig precis så som han vill och upptäcka världen!! :)  Appropå kläder och bra kläder till honom så vill jag ju alltid att han ska ha det bästa, bra grejer som håller och som är praktiska!! Nu i veckan här har ju stadium 25% för medlemmar och det bästa är ju att det är 25% på även det som redan är nedsatt på deras fest :) Så jag fyndade sååå bra grejer till Reidar i veckan, riktigt nöjd!!! Först köpte jag ett par skor har ju ingen aning om han kommer kunna ha dom men jag tror det med många års erfarenhet i skobranschen....dom var nedsatt till 200kr men i kassan visade det sig att dom kostade bara 150 nu istället för 300 som var ordinarie och sen 25% på det så 113kr snacka om kap!! :) Jättefina adidas skor var det och smidiga, lätta med bra sula för att lära sig åg eller nä rman nyss lärt sig! Sen var jag tbx igen för jag hade sett en jacka jag var sugen på till honom med till hösten! Då bestämde jag mig för att köpa den med eftersom den ordinarie kostade 599 men nu kostade 250 plus 25% på det och sen hade dom flelecetröjor för 99 iställe för 250 och 25% på det, ja ni fattar!! Jag fick alltså alla dessa superfina och superbra saker för 390kr istället för 1200kr!! DÅ är det extra roligt att handla :))
 
 
Kolla så snygga grejeeeer!! Han kommer vara grymt snygg i detta!
(Fast det är han i allt den här lilla skönheten)
 
 
 
 
 
Nä nu ska jag ta en dusch och packa grejer!
I morgon blir det jobb :)
 
Btw Grattis till min vän D som fyller år
idag oxå, hoppas du får en toppen dag :))
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej