Hej!

Idag har jag haft fullt upp med att städa! Min och Reidars älskade familj tog hand om honom idag så jag fick en heldag ensam hemma för att röja och det var så himla skönt!! Inte att vara utan Reidar men att få städa grundligt i hela lägenheten och kunna gå till vind och källare osv det var otroligt skönt!! Så nu är det helt tip topp här hemma och jag älskar det ✨ 


Vyschar Reidar till sömn nu har hållit på ett bra tag jag vet inte vad som hänt med ungen han kan vara vaken hur länge som helst helt plötsligt?!😝 Kanske sommar i kroppen på honom hihi 😊 

Jag ska skriva ett längre inlägg på söndag då jag har internet på datorn igen men tills dess blir det nåt sånt här från mobilen👍 Nu hoppas jag lille älsklingen ger upp och somnar så jag kan äta sen middag i soffan framför en film😘




Kommentera

Publiceras ej