Hellooo!!!

Asså kolla in denna underbara lilla människa som jag skapat!!!!😍 Jaa inte bara jag såklart....it takes two to tango you know men ändå jag har varit med och skapat något såå perfekt jag kan knappt fatta det!!! Men det är ju tjusningen med barn att man behöver aldrig tvivla på sin förmåga igen för man har skapat något helt perfekt redan så allt annat är ju bara bonus❤️



Denna underbara dressen är en julklapp men vi kunde bara inte ta av den då vi väl prövat den idag👌💋




I helgen hade vi överraskningsfest för mamms på lördagen och det var så himla trevlig!! Hon blev glatt överraskad och det var en fantastisk dag!!❤️❤️





Vi åkte hem ifrån Njurunda idag på eftermiddagen! Åkte ut på Ikea och åt middag och sen storhandlade vi så nu är det väl fyllt här så himla härligt!!👌💸


I morgon ska vi på dagis och hälsa på lite så att han inte glömmer bort det helt!! Men jag vill ha honom hemma så länge jag inte jobbar! Söka jobb gör jag ändå och behöver inte dagis till!! Jag fullkomligt ÄLSKAR att vara med Reidar!! Något som sticket i ögonen på många! Men det är ganska sjukt egentligen eller det är hel sjukt att JAG ska få värsta attacken för att jag uttrycket att jag VILL vara med mitt barn!! Som tur är vet jag att jag gör rätt och jag skiter i vad andra tycker och påstår i denna fråga! Vi ska vara tillsammans så mycket det bara går det är ett som är säkert!!!❤️❤️


Älskar min nya mössa!!!
Tack älskling!!! 




PUSS O KRAAM!!



Kommentera

Publiceras ej