Hellooo!!!!

Härlig dag idag känner mig lite pånyttfödd😍😁 Ska till sjukgymnasten snart o förutom det ska Reidar och jag promenera ner på stan och titta på drakarna tror jag, det blir nytta med nöje!👍 



Först tänkte jag göra ett ovanligt inlägg här men lite mode! Bebis och barnmodell blir det då för jag ÄLSKAR barnkläder! Min stora favorit är PoP💖
Så här kommer mina bästa höst o vinter tips nu till små skruttarna!!👌


Kolla dessa underbaaara byxor!!
Älskar dom sista nästan mest!

Matchande bodysar!!💞

En annan variant💛

Lite "tillbehör" så mysig filt med velour typ på baksidan, finns i rosa med! 
Likaså mössan som är to die for! 
Söta dregglisar i samma😍

Tre favoriter till lite äldre och som jag utan tvekan vill ska ingå i Reidars garderob förutom dressen jag visade häromdagen. Älskar dessa!!💖

Oxå detta förkläde hur gulligt?!😁


Hoppas ni blir lika inspirerade som jag!  
Jag vill typ köpa dom med iglos o ha i lager tills nästa bebis haha😘


Nä nu ska jag köra bil med Reidar det är visst monstertruck som gäller😊


PUSS O KRAAM!! 















1 kommentarer

Angelica

30 Oct 2014 11:49

Åå filten är ju ett måste :D Brukar aldrig handla på PoP men kanske borde börja med de!

Kommentera

Publiceras ej