Från min Facebook...

"Alltså jag älskar Njurunda men ibland är det så tydligt hur litet det är!! Det finns inget som gör mig så illa berörd som att se Reidars pappa(jo det finns en person till som spelar i samma liga) det kastar ett direkt illamående över mig!! Jag kan liksom inte för mitt liv förstå hur någon kan göra så mot ett litet oskyldigt barn??!! Hur en vuxen människa kan sätta sina egna behov före ett barns och på så sätt bara skita i att finnas för denna lilla människa! Att det dessutom rör sig om MITT barn mitt absoluta ALLT som jag skulle kasta mig framför ett tåg för, offra min högra arm för...ja listan kan göras lång...det är en smärta som inte går att förklara riktigt!!! Jag vill bara likt ett lejon vråla och slita i stycken!!! Ingen...INGEN skadar mitt barn...men jo där åkte han nyss förbi liksom den människa jag inte kan göra nåt åt fast jag försökt, den människa som väljer att göra illa Reidar för att det ska kännas bäst för honom nä fy faan alltså!!! Det är som ett slag i magen och tårarna bränner av ilska!!! Jag VET jag är en fantastisk mamma till Reidar absolut jag blir bara så hatisk över att inte kunna skydda honom från ondska som denna....😔 Men Reidar jag ska slåss för dig till mitt sista andetag, göra allt för att skydda dig!!❤️❤️"


Reidar har många krigare det är vi otroligt tacksam för!!!💖



Säger inget mer idag...
Peace Out✌️


Kommentera

Publiceras ej