Hellooo!!

Shit va jag är trött alltså men så glad i hjärtat☺️ 

Hade middag igår med min vina vän Viktor här hemma! Sebastian har varit i Njurunda hela veckan så vi har varit själva och då passade vi på att ha äta gott och dricka lite gott😉 Var såå kul med så många roliga skratt och samtal och minnen men även framtid, älskar det! Vi är så otroligt glada över att vi faktiskt nu efter 10 år bor i samma stad så vi kan ses när som😍👊 Det blev sent och Reidar vaknade 06:15 första gången så då trodde jag att jag skulle svimma Haha men vi somnade om till 8 tack o lov😄


Nu ska vi äta Frulle sen dagis två timmar sen bara mysa med en prommis om min benhinna håller och vänta på mamma, pappa och Bailai som kommer!! Har inte träffat mamma o pappa på en månad så vi längtar efter varandra!! Mest efter Reidar såklart dom har saknat honom så sjuuuukt mycket på denna månad🙈❤️💖 Bästa bästa mamma/mormor o pappa/morfar!! 



Fick värsta fina goodiebagen av Viktor igår, wow heaven!!!😄 



!!XOXO!! 

Kommentera

Publiceras ej