Hellooo!!

Mitt huvud värker nåt så extremt måste ta en varm skön dusch bara Reidar sommar det är så skönt att bara stå med huvudet under varmt vatten då man har huvudvärk!!! Dock tycks Reidar ALDRIG behöva sömn...så drygt!


Jag har promenerat idag trots att jag är så sjukt trött men der var väldigt fint icc härligt!!☀️


Så fin runda vi har här!!💖



Sen hämtade jag Reidar och vi gick till vår park som är jättefin!! Titta!! 



Jag fullkomligt ÄLSKAR området vi bor i! Vi har värsta citypulsen bara 20meter från dörren och på 3min med tuben är vi mitt på söder!! Vi går till söder på 5-6 min likaså Hammarby sjöstad som är så fint ligger nära! Globen med shopping centrum ligger 4min bort och vi har natur och grönska överallt runt vårat hus och kan gå till en park så vacker som denna genom ännu mer natur på bara 3-4min, jag ÄLSKAR Gullmars❤️💖



!!XOXO!! 








Kommentera

Publiceras ej