Hellooo!! 

Vi har Ă„tervĂ€nt hem efter 20 dagar i Njurunda! Vi har haft det helt underbart mĂ„ste jag sĂ€ga men vi tycker det Ă€r skönt att komma hem med, vi Ă€lskar ju denna stad!!đŸ© 



Nyss Ă€tit en vĂ€ldigt sen middag med familjen, dom kom ner idag med sĂ„ vi fĂ„r umgĂ„s lite till hihi! NĂ€ men jag och mamma and pappa ska pĂ„ Ulf Lundell pĂ„ Grönan igĂ„r sĂ„ dĂ„ kom dom ner idag plus att jag ska jobba nĂ„gra timmar pĂ„ söndag sĂ„ dom blir barnis😘👍 


Gick bra att köra oxĂ„ som vanligt och det hĂ€r med att köra i Sthlm har blivit min grej jag Ă€lskar det och stressas inte alls av all trafikâ˜ș Poppen sover och i morgon ska vi hĂ€lsa pĂ„ dagis tĂ€nkte jag eller föris som det sĂ€gs hĂ€r nere! Reidar ska börja pĂ„ tisdag sĂ„ lika bra att hĂ€lsa pĂ„ lite han har ju varit ledig sedan 8 juni😁 Minns han ens dagis? Haha! 


Fullpackat var det, men lĂ€gg mĂ€rke till min helt grymma vagn!!! Den Ă€r sĂ„ stor och rejĂ€l men tar ingen plats alls!!👌🙌



Nu strax sova!! 


!!XOXO!!


1 kommentarer

Anonym

28 Aug 2015 15:28

Dom minns mer Ă€n vad man tror 😁 Nyttigt för dom att vara dĂ€r med andra barn.

Kommentera

Publiceras ej