Hellooo!! 

Sjukstuga idag vill helst bara ligga i soffan och se film hela dagen men det existerar ju inte lĂ€ngre sen 2 Ă„r tillbaka!!😆


HĂ€r kommer bilder ifrĂ„n förra veckan som va sĂ„ fin pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt!!❀



MĂ„ndag: 
Jag och Reidar var inne i stan och shoppade lite och hĂ€ngde med drakarna! JĂ€ttemysigt var det och Reidar hade sĂ„ kul med drakarna!😍

VĂ€l hemma klippte vi grĂ€set lite😘👍


Tisdag: 
Varmt Ă€ven denna dag ju sĂ„ vi lekte i lekparken och pĂ„ gĂ„rden till en början och sen Ă„kte vi med mamma/mormor till Stekpannan och badade! 
JĂ€ttemysig eftermiddag tillsammans❀

"I really really ❀ my grandma" 
Gissa om mormor Àlskar denna tröjan hihi, den stÀmmer oxÄ vÀldigt bra!!
Han ÄLSKAR sin mormor!!

He L O V E it here!!💛

Mata Pippis😍🐧

SĂ„ myyyyysigt💛🐾

VI❀

Hej mamma!!👋

Min lilla lumpalur!!😋😍


Onsdag: 
Vi började onsdagen pĂ„ gymmet ihop och det gick sĂ„ bra han Ă€r sĂ„ snĂ€ll o ha med den hĂ€r lilla skrotrumpan! 
Han spelade mobil och kom dĂ„ och dĂ„ och tittade pĂ„ mig dĂ„ jag lyfte vikter😁

Testa lite😉

Sedan Ă„kte vi med mormor till stan pĂ„ eftermiddagen dĂ„ hon skulle klippa sig! DĂ„ passade vi pĂ„ att leka i lekparken utanför kulturmagasinet och sen gick vi in en stund med, mysigt och roligt!! 

"Mummy is My bestest friend, she puts the best into bestest" 
Detta Ă€r min favorit tröja pĂ„ honom hihi💛

Torsdag: 
Vi började dagen med bad igen bara jag och min skatt och det var verkligen super mysigt! Denna gĂ„ngen nere i Ljungan och jag bara Ă€lskar att se att han Ă€lskar att bada och bada i Ljungan lika mycket som mig!!đŸžâ˜€ïžđŸ’›âœŒ

VI 4-EVER!!💛

Polarn o Pyret allt igenom sĂ„klart!!âœŒïžđŸ˜˜

Myspys!!!

Sen var vi bara hemma och myste resten av dagen, jag stÀdar huset och Äkte till Birsta en svÀng pÄ kvÀllen innan jag hÀmtade upp Bailai frÄn jobbet! Blev lite shopping till Àlskling och blöjor!


Fredag: 
Började Ă€ven denna dagen med bad i Ljungan och sen var jag till min sjukgymnast hĂ€r hemma! SĂ„ jĂ€kla smifigt att kunna gĂ„ hĂ€r med och fĂ„ min nacke, bröstryggen och nyckelben knĂ€ckta haha! SĂ„ skönt och man blir lite ny mĂ€nniska!! Är mycket bĂ€rande ju dĂ„ jag drar hela lasset sjĂ€lv sĂ„ mina Ă„kommor har blivit flera! 
Sen handlade jag o pratade med folk pĂ„ Ica det Ă€r ju sĂ„ dĂ„ man kommer hem alltid springer man pĂ„ nĂ„gon😆
Vi Ă„t middag ute och pratade om allt och inget bara och sedan mys i soffan! 
Jag bestÀllde klÀder till Reidar ifrÄn ZARA! SÄ mycket fint och han behöver sÄ mycket nytt nu dÄ han vÀxer och inför hösten sÄ mina pengar dom flyger ivÀg tur att underhÄllet höjs liiiite iaf, hade behövt betydligt mer men det Àr ju sÄ hÀr det Àr o hans pappa vill inte betala för saker o ting, tur vi klarar oss genom prioritering!!



Lördag: 
VĂ€gdag och minus 0,4 vilket Ă€r helt ok dĂ„ det fortfarande Ă€r semester😉
Sommarlov har vi ju hela denna veckan och mĂ„ndag nĂ€sta vecka med✌
Vi började med bad Ă€ven denna dag och mamma var med oxĂ„ jĂ€ttemysigt!! 
Myyyys!!🐾â˜ș

Sen Ă„kte vi till Birsta jag och Bailai fĂ„r tvĂ„ snabba Ă€renden och sen hem för att göra oss klar dĂ„ grannar kom pĂ„ middag, grannar och vĂ€nner! Var jĂ€ttetrevligt och vi fick presenter jag och Bailai för att vi fyllt jĂ€mt tidigare i Ă„r!!🎉
Kolla vilken fantastisk salladsskĂ„l jag fick jag Ă€lskar den sĂ„ mycket SANNA!!🌾 Fick salladsbestick till oxĂ„đŸ‘Œ


Söndag: 
Vaknade trött efter för lite sömn men vi tog oss ner och badade Ă€ndĂ„ och det var toppen igen haha!!🙏
Just ja Reidar började med lite bad hemma hihi gullunge😍💛
⛔⛔⛔⛔

Sedan hör och hĂ€pna var jag, Bailai och Reidar till Birsta hahaha!! 
Jag köpte dessa byxor till Reidar frĂ„n favorit butiken och sen köpte jag leksaker i julklapp Ă„t honom, gĂ€ller att börja i tid vet ni😘
Dessa kommer att vara favorit!!
🚕🚙🚗🚕🚙🚗



!!XOXO!! 

Kommentera

Publiceras ej