Helloo!!!
 
Sorry att jag skriver så sällan numera det är liksom bara så att jag gör annat helt enkelt och inte prioriterar eller tycker jag direkt något att skriva om! 
 
 
Idag är det fredag och jag och Reidar har haft en lite svajig dag pga att vi var vakna på hans initativ flera timmar i natt istället för att sova haha! Konstigt nog blir jag alltid pigg mot kvällen så nu är jag inte särksilt trött MEN Reidar har hosta så jag borde verkligen lägga mig för det kan bli stökigt i natt med om vi har otur! Men vi har chillat hemma, varit uppe i Globen och gjort ärenden plus varit på mitt jobb och snackat :) Sen var vi till Hammarby Sjöstad en sväng och sen hem och bara myste och sen gjorde vi kväll! Reidar somnade på 2 minuter idag då han inte sovit något på dagen, är det så lätt det kommer att bli sen?! haha underbart! Man får bara stå ut utan någon vila mitt på dagen haha! :) 
 
 
 
Jag har spenderat kvällen i soffan helt själv så jäkla härligt att bara chilla, har tagit hit täcke och kuddar och bäddat mysigt och ätit middag i soffan sen sett Skavlan och WOW vilken uppställning! Madde och Chirs plus Adele och Jamie Oliver! Madde och Chris var ju helt underbara och Adele my gosch hon är så härlig! Men jag är typ kär i Madde och Chris efter detta program underbart och väldigt inspirerande!! Ska ju se Adele i Maj ska bli gryyyymt! Efteråt kom ett konsert program ed Ed Sheren som oxå vara VÄLDIGT bra alltså!!! Han har ju sån röst så man blir kär i honom oxå, tänk en man med den rösten alltså ;) 
 
 
Medan jag kollade på detta så höll jag på med datorn som varnade för att den var full, så jag började kolla och rensa lite och hittar till min stora förvåning MASSVIS av sparade chattkonversationer mellan mig och Reidars pappa!! Låg i nån mapp i en annan mapp på ett ställe jag aldrig ens visste att jag hade saker på, plus över 800 instagram bilder från min mobil, nån slags säkerhetskopiering! Jag kunde inte låta bli att kolla igenom några chattar men var tvungen att sluta för jag blev så illamående! Det är ju en bra känsla men jag hatar att må illa så var tvungen att sluta så jag kan sluta må illa innan jag ska sova! Det var massvis av kärlek och sex i våra chattar precis så som vi alltid var och pratade med varandra men det är liksom ett så väldigt väldigt avslutat kapitel och jag minns hur jag mådde många gånger, hur han fick mig att må ofta och då inte på det bra sättet utan han hade förmågan att göra mig så illa samtidigt som han nästa sekund gjorde mig så gott, svårt o förklara men usch vilken olustig känsla och så oerhört glad jag är att det bara är chattar som finns kvar och inget annat! hua hua hua som vi brukar säga i Norrland!! 
 
En bild från den tiden får va med här :) 
Snygg som fan iaf det kan jag inte säga annat om ;)
 
 
Haters Gonna Hate You Know....
 
 
 
!!XOXO!!