Hellooo!!

Idag anlĂ€nde vi tillbaka hemma pĂ„ Gullmars!😘 Det var jobbigt att sĂ€ga hejdĂ„ och jag hatar att se mamma o pappa ledsna!!😓 Dom Ă€lskar Reidar nĂ„t sĂ„ ofattbart mycket alltsĂ„ sĂ„ det liksom brister nĂ€r han ska Ă„ka ifrĂ„n dom! Det blir liksom sĂ„ lĂ„ngt ifrĂ„n varandra nu men förhoppningsvis kommer vi alla bo i samma stad om inte allt för lĂ€nge igen!!❀ Att dom Ă€lskar honom sĂ„ mycket gör mig vĂ€ldigt vĂ€ldigt glad dock det Ă€r helt fantastiskt!!! Reidar har sĂ„ galet mycket kĂ€rlek omkring sig sĂ„ jag blir rörd!!💕


Det gick bra att köra hem, bara ett stopp i Uppsala och ingen trötthet alls faktiskt trots en kass natt!! Liite gnĂ€ll ifrĂ„n Reidar men inte nĂ„t som pĂ„verkade resan direkt!😊 sĂ„klart blev det köande pĂ„vĂ€g in sĂ„ det tog tid men i övrigt smidigt som attan och raka vĂ€gen hem till Gullmars baraâ˜șïžđŸš•


Vi har mycket att packa upp men det tar vi i morgon för nu Ă€r jag trött! SĂ„ hopp i sĂ€ng och tack för idag!! Tacos till middag, film med bror och utelek innan mat med min skatt!! Fin dag och det kĂ€nns bra att vara hemma Ă€ven om det fortfarande Ă€r ovant att Stockholm faktiskt ÄR hemma!! Jag GJORDE det liksom jag förverkligade drömmen!!!👊😁💖



WiiiiiiiiiieđŸƒđŸœđŸ’›


!!XOXO!! 

Kommentera

Publiceras ej