Hellooo!! 

Lunchat i Vasaparken med min vän Emma idag och sett hennes nyfödda lilla bebbe så mysigt!!😍


Efter det hämtade jag Reidar och sen tog vi det lugnt hemma o chillade eller han gjorde och jag lagade mat och packade och så kom Bailai hem och hängde med till Rålis!!💖 Vädret har varit helt grymt idag, verkligen sommar och man har kunnat ha t-shirt hela kvällen med räckte med en munkis på vägen hem! Vi gick hem genom ett sommar vackert Stockholm!! Vi går verkligen genom bara fina platser....först på Kungsholmen sen gamla stan, söder och så hem till älskade Gullmars☀️❤️ Här kommer bilder ifrån vår underbara eftermiddag/kväll!! Reidar var gudomlig som oftast, åt välling i vagnen och somnade på vägen hem oxå! Såna här eftermiddagar är GULD för stora som små!!🍀💛



Min älskade hemstad!!☀️💖
Jag BOR här liksom det är fortfarande svårt att verkligen förstå men jag har ju alltid sagt att jag skulle det så!


!!XOXO!! 












Kommentera

Publiceras ej