Helloooo!!! 

Dåligt med uppdate jag vet men har det lite tufft just nu av privata skäl som jag inte tänker dela med er som läser denna blogg och är så äckligt nyfikna! Er andra hade jag kunnat dela med men väljer helt enkelt att bara blogga då jag har tid lust och ork! 


Men tack så hinmla mycket alla ni som läser fast jag inte skrivit på länge!🙏❣


Idag hade jag fruktansvärt ont i huvudet och nacken men jag kan liksom inte bara låta bli att vilja göra något lite extra med Reidar så jag tog mitt kraschade huvud och köpte en celcius för att sen hoppa på bussen och åka över bron till Skanstull och Eriksdalsbadet😁 Bailai följde med och vi hade jättemysigt och roligt och badade i typ 2,5h sen tvingade jag Reidar upp med protester haha han är som en fisk!🐠💛 Lite mys i bastun med frukt och sen hem, var underbart mysigt och roligt alltså!!❤️👌 Plus att min huvudvärk försvann🙏

Efter middagen myste vi lite i soffan till Riddare Micke😁

Nu idolmys med fruktsallad som var så himla gooood! Imorgon upp på vågen, har tagit ett nytt stadigt grepp om resan mot målvikt nu! Känns bra även om resan är lång men va gör det!😆






!!XOXO!!