Hello!!

Idag började min lediga helg, 3 dagars ledigt...2 kvar nu haha och vi började med ett gympass och lite fredagsfika till fröknarna på föris! 

Då jag tränat hämtade jag Reidar på dagis tidigt och så åkte vi till Nacka forum och strosade och shoppade ett par grymma byxor och en tröja till Reidar! Såklart vem annars, skämmer bort den här lilla grodan nåt så extremt! Men är noga med att ha gränser och rutiner oxå så han blir en fin människa!💙 

💙💙💙

Dom här grymma brallorna blev det! 
Kommer bli sjukt snyggt till mycket!!👌


Vet ni att jag älskar och då menar jag ÄLSKAR att köpa kläder till Reidar och klä honom snyggt!!! Jag tänker ofta ut redan dagen innan vad han ska ha på sig och älskar att matcha och göra snygga outfits! Det är nästan på ett sjukligt sätt och min ekonomi skulle vara så väldigt mycket bättre och sparkontot fetare om jag lät bli men jag kan bara inte!!!😳😬🙈 Han är för underbar för att inte alltid ha det bästa och snyggaste! Kolla bara in dessa grymma skor han ska få!!  (Och vi ska inte prata om den beställning från Zara jag nyss gjorde😑) 

Så jävla snygga!!!✌️



Nä nu måste jag sova, o klura på vad Reidar ska ha på sig imorgon 😂😝


!!XOXO!!