God kväll!!

Tänkte bara göra ett snabbt lite inlägg nu innan jag ska skutta i säng
och det via datorn för ovanlighetens skull! :)

Jag har sett Top modell sverige och nu Firman på 3:an men
det var inte så bra som jag hade trott så jag ska nu krypa i säng
faktiskt, längtar så sjukt mycket efter att få sova i min egna säng igen :)


Jobb imorgon mellan 11-16 och mellan 12-16 på torsdag!!


Det var så galet mysigt att få vara med pluttarna idag, GUD va jag har börjat
älska de där små liven!! Dem betyder så mycket för mig och jag trivs så fantastisk
bra med att vara med dem! Busa med dem, gosa med dem, leka med dem,
äta med dem, sova med dem, pyssla och greja med dem och bara
överösa dem med kärlek och trygghet!!
Och man får ju tillbaka också och det är ÄNNU underbarare :)
Som idag t.ex. när vi är ute och så kommer en utav de minsta tjejerna
gående fram till mig och så lägger hon sitt huvud mot mitt knä
och håller om mitt ben med sin lilla arm, hon liksom kramar mitt ben bara så där spontant
då smälter mitt hjärta och jag blir så lycklig :)
Och så fick hon såklart komma upp och sitta på höften och gosa lite extra!!


NÄ nu ska jag sova och imorgon är det en ny månad som ska innebära
förändring för min del och i vad kommer ni att märka!!
Vi hörs på februaris första dag hörni!!


STOR PUSS PÅ ER!!!
(Jag behöver aldrig fundera på att göra mina läppar fylligare iaf hehe
de är enligt säkra källor vääldigt kyssvänliga oxå och den där
"droppen" på min läpp lockar till många såna ;P)


SOV så gott!!


"I'm Drunk On Love, Drunk On Love
Nothing Can Sober Me Up..."

Kommentera

Publiceras ej