God kväll mina vänner!!
 
Nu är septembers sista dag och sista söndag snart slut och för min del så har det varit en mycket bra söndag.
Det kändes lite motig innan den kom för det var en viss sak som skulle gå av stapeln idag som jag inte såg fram emot så mycket, en diskussion som jag inte ville ha. 
MEN det visade sig att det inte blev så jobbigt som jag hade trott utan allt gick väldigt väldigt bra och jag har istället haft en söndag som varit fylld med mys, bus och kärlek så jag är väldigt väldigt NÖJD och LYCKLIG!!! ;)
Jag brukar få det jag vill ha och det fick jag med råge idag så nu sitter jag bara här och ler haha!! Underbart med människor som man älskar och som älskar tillbaka!!
 
Hihi :)
 
 
Jag har inte bara myst och gjort busiga saker idag utan även varit på gymmet och tränat så jag har ju gjort det jag ska också :) Dessutom har jag tagit ett väldigt stort beslut idag som kommer att förändra i stort sett hela mitt liv men jag håller det hemligt än så länge tills saker och ting är mer klara :) Men jag är så himla upprymd och glad över detta beslut, wiiieeee!! 
 
Nu ska jag kolla upp lite saker här på nätet och sen blir det sängen för denna helg har jag inte alls fått mycket sömn det är en sak som är jäkligt säker alltså. Så jag ska sova precis så mycket som jag behöver i natt så jag är pigg inför jobb kvällen imorgon. 
Jag ÄLSKAR min nya dator i alla fall helt jävla fucking underbart att ha en dator och kunna göra allt man vill med den, dessutom är det sjukt jäkla snygg alltså och otroligt flaschig ;)
 
 
Här har ni fyra bilder från mitt instagramkonto från de senaste dagarna :)
(Klika på bilderna så blir dem större)
 
 
 
Vi hörs imorgon mina fina läsare!!
Jag TROR och HOPPAS det blir en fantastisk vecka!
 
 
PUSS och KRAM!!!

1 kommentarer

Em

02 Oct 2012 19:24

hur gjorde du hjärtan ovanför huvudet på kortet? :)

Svar: Det finns som en effekt i Photo Booth på min dator :)
Sanna Bergström

Kommentera

Publiceras ej