Eftersom saker och ting är helt upp och ned vänt känns det som och jag kokar så ska jag nu välja att skriva om ytliga helt andra saker en tid framöver...
 
Jag har sett lite på Kourtney and Kim take Miami nyss och visst är det väl himla lyxigt att man nu förtiden kan se program som sänds i USA över internet och liksom hålla samma takt som dom?! :) Jag väntar nu på att nästa avsnitt ska sändas på söndag och sen kan jag se det. Jag tycker det är jättekul och allra helst då det gäller en sån här reality serie för då hänger man ju med i nästan nutid liksom :) Jag har som väääldigt många andra blivit helt fast i dessa människor. Jag läser allt om dem och ser allt som går att se och jag vet inte riktigt varför man fascineras så?! Jag är mest fascinerad av Kim och det är väl mycket pga hennes helt gaaalet perfekta kropp!! Hon har den perfekta kvinnokroppen enligt mig, lagom slank och med fantastisak kurvor. Sen är dom väldigt vackra hela gänget och det är liksom festligt att se folk som är så fab hela tiden :) Man blir inspirerad och känner wow liksom vilket liv och så vill man ha lite mera glamour i sitt eget liv :) Jag ska i slutet av detta år vara lite mer Kim Kardashian och ni kommer att förstå varför så småningom :) 
 
 
Nu ska jag bege mig till havet tror jag, solen skiner och jag behöver andas och samla kraft!! Samla lugn kanske mest för när folk ljuger då brinner det i huvudet på mig och då är jag inte att leka med alltså, my god jag blir nästan rädd för mig själv. Men just orättvisa som denna det gör mig mordisk!!! Men av speciell anledning så ska jag ta det lite lugnt ett tag och var vuxen först och främst!!
 
 
 
Kim and Kourtney!
 
 
 
PUSS och KRAM!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej