Helloo!!
 
Hur mår ni?! Vi mår fin fint! :) 
 
 
Vi har haft en lugn hemma dag skulle jag nog säga! Vi vaknade första gången vid 5:40 och då kände jag bara att nej nej nej så här tidigt ska vi absolut INTE upp!! Så jag la ner Reidar bredvid mig och han höll på att greja fram o tillbaka så till slut fick han hoppa ner i sin säng igen och leka där! Jag vilade så gott det gick ett tag och sen blev han ledsen och då lyfte jag honom till mig igen och sen somnade han faktiskt om efter en stunds kämpande och sov till hör och häpna 8:45!!! Har inte hänt på jag vet inte när?! Sen åt vi frukost iaf och så ringde telefonen och det var dagischef på ett dagis som jag är intresserad av så då blev det super bråttom iväg för hon ville vi skulle komma på en gång haha hon var rolig :) Så vi tittade på dagiset och sen åkte vi  hem och åt lunch :) Då kom pappa och hämtade upp oss för oxå åkte vi och handlade lite som var slut igår plus hämtade ut Reidars nya vagn :) Sen efter det har vi varit hemma och städat och tvättat och myst bara, så en hemmadag :)
 
 
 
I morgon är det sista april? shit altlså det går fort tycker jag snart sommar ju! men det blir lugnt för oss ute på Klockis och det känns jättebra! Det är ju en vanlig onsdag liksom så inget överdrivet utan det blir till att hålla sig till kostplanen och besöka gymmet :) Men det är precis så som jag vill ha det så jag är nöjd!!
 
 
 
Ska ta och lägga mig nu för jag är trött och jag kom inte i säng nå tidigare igår ändå fast jag sa att jag skulle lägga mig tidigare så nu måste jag göra det ikväll!! Vi hörs i morgon tror jag!
 
 
 
 
Handlingen igår och jag medan jag lägger Reidar!
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej