Helloo!! 

Idag har det varit en lite flängig dag känns det som eftersom jag varit i city twice🙈 Men dagen har bestått av att fixa pass till oss båda inför resan som närmar sig med stormsteg!!✈️☀️ Sen tog vi oss till polismuset på Gärdet och lekte och körde polisbil en stund🚔💛 Sen hem för middag och så målade vi lite! Jag älskar att pyssla åt Reidar, nu målar jag klossar!!👌


Har ni sett att Magdalena Graaf är gravid igen?!😍 En femte pojke och coolast av allt denna sonen är beräknad exakt på Isaks födelsedag!! Alltså Isak som omkom, hur häftigt❤️ 


Här nere några bilder ifrån dagen och lägg märke till hur LÅNG ungen är😮😆 Lång skånka, skånkarånka kallas han bland annat här hemma!!😍 Är utan tvekan Tomas o hans släkt han brås på för jag är inte lång och ingen direkt i min släkt heller haha! Men han har ju jättestora fötter och rejäla händer med så det tycks bli en riktig man av honom! Precis så som jag gillar mina män, långa och rejäla så man får känna sig trygg o liksom lite liten och med bruna ögon😘 Reidaf has it all redan hihi💛



Regnruskigt mitt på dagen!💦

Ready for take off✈️

Köra polisbil😍🚔

Titta bok❤️



!!XOXO!!

Kommentera

Publiceras ej