Heeeeeeelloooooo!!!
som Viktor startar våra samtal ;) haha!! Jag älskar den människan, vilken underbar vän han är och hur rolig är han egentligen, jo ENASTÅENDE rolig, vi kan verkigen skratta ihop :) samma sjuka humor har vi oxå ;) Jag älskar våra ordvitisar som slutar med "Den är bra!" haha!!

Idag ha jag varit i skolan igen då iaf och det va sjukt jobbigt precis som igår och jag höll på somna på slutet, och läxor får vi och jag ha inte fått min bok ännu för den är på väg med tåg från england pga att island sett till så att flygen inte kan gå remember :P riktigt irriterande!! jag vet inte alls hur detta ska gå detta är nog den kurs som jag har mest panik över det är helt sjukt!!

Efter skolan så åkte jag hem bytte om fort och iväg till EGO för andra dagen i rad, jag körde 15min raskpromenad som uppvärmning och 5min trampmaskin, sedan körde jag styrka i 40 min ungefär, det kändes i kroppen stundvis men inte så mycket som jag trodde att det skulle så jag oroar mig lite att det inte tar men jag hoppas det, det måste ju vara bättre än ingenting kan ju inte fungera på annat sätt?!
Sen åkte jag hem och gjord en god omelett och såg på Grey's och sen blev det 1 timmes promenad med Fanny det va riktigt skönt, jag måste säga att jag känner mig verkligen på gång nu det är inte en tanke på fusk och jag ger gärnet känns det som jag hoppas bara att det ger resultat!!

Nu är jag nyduschad och nu ser jag på Desperate Houswifes fråga mig inte om det stavas så :P Engleskan är inte så bra när det gäller stavningen hahaha!! Imorgon är jag ledig men ha massor att göra ska träna, städa, ringa samtal, gå ärenden på stan ja det är mycket som ska hinnas med och så hoppas jag att det sker nån trevlig överraskning :)

Ha aldrig sagt att jag är nån skönhet, snarare ett pentroll :P hihi!!

 

Lev I Nuet!!!

PUSS!




Kommentera

Publiceras ej