Hej på er!
då va det slut på helgen då, sitter här i soffan och känner det här vemodet man ibland kan känna på söndagar...söndagar gör på nåt sätt nåt med kroppen, man har känslorna på utsidan känns det som ibland, allt är liksom värre på söndagar än andra dagar, känner man sig ensam så känns det som man ska dö av ensamhet, är man godissugen så känns det som att man skulle kunna råna en affär bara för att komma åt godiset, är man kramsjuk...eller i klarspråk kåt :P så känns det som man ska sprängas av det :D haha JA allt dras till sin spets liksom, söndagar är ångestens dag...men oftast är söndagar för mig en berg och dalbana det pendlar liksom hela tiden, ena sekunden känns allt jättebra och man ser fram emot veckan allt man kan göra och ändra på i sitt liv, man kan påverka sitt liv det är ju fantastisk och nästa känns det hopplöst och man vill grotta ner sig bara :)

denna söndag ha varit lite så där av både och, men mesta dels bra får jag ändå säga, det hände en sak dock som fick mig att fundera en hel del den skakade om mig lite och hade det vairt en tisdag hade jag kanske inte brytt mig men nu va det sönda och denna sak blev lite större än den kanske va så då hamnade jag liksom till och från i dessa tankar som kändes på ett dåligt sätt i kroppen men hela tiden svepte det över bra känslor så att jag kände mig liksom väldigt splittrad och gör fortfarande, men jag tror att jag ska gå och lägga mig bara och ta detta för en söndag precis som söndagar kan vara och så får vi se helt enkelt förmodligen känns allt mycket mycket bättre imorgon när det är måndag igen och veckan ligger framför mig :)

Ska till tandis igen på onsdag dock och det kommer jag ju oroa ihjäl mig för för sån är ju jag, men jag får börja med det på tisdag, imorgon ska jag inte göra det utan bara fokusera på det som är viktigt och får en att må bra :)

avslutningsvis ha helgen bestått av vårshow på hedbergska, handling åt morfar, mys i njurunda, utgång och lite mera mys :)

Nu hoppas jag på att få vakna upp till en just en sån måndag som jag vill ha :)

Puss å Godnatt!!

Kommentera

Publiceras ej