Men Go'kväll, då har denna första söndag med vintertid snart gått och visst blev det mörkare fortare precis som utlovat, och det gillar jag inte riktigt. Tycker det kan få vara ljust till 18 iaf men idag blev det fasen mörkt redan efter 16 och det är ju tidigt för min smak, men det blir iaf bättre när snön kommer så alltid nåt ;P

Vad har jag gjort idag då? jo jag har kört bil precis som jag sa att jag skulle göra och jag lyckades nog reda ut de mesta tankarna jag hade och få bort ångesten. Sen sprang jag och det va så sjukt jobbigt idag, det där med springa är ju ett äventyr varje gång allt beror på dagsformen, vilket gör att man kan springa hur bra som helst ena gången som i onsdags då jag kunde springa i bra tempo hela tiden och det va inte alls så himla jobbigt och sen kommer gånger som idag då jag msåte kämpa som en gnu för att överhuvudtaget ta sig runt! Frågade min vän Anna om detta som är utbildad personliga tränare och hon informerade mig då om att hur man ätit, ägglossning, mens, lågt kolhydratintag ja det är saker som kan spela roll för hur man orkar när man springer...då det är verkigen dagsformen som avgör! Men det kanske är bra att man får kämpa som ett svin ibland oxå för hela grejen med cardio är ju att hjärtat ska slå mera och det gjorde det verkligen idag shit alltså men jag är stolt över mig själv för jag stannar minsann inte hur tungt det än är så springer jag de ni ;)


Peppad för att springa!!!

 

Mina tankar då som jag hade idag, ja jag har som sagt rett ut det mesta tror jag faktiskt! Att helgen är slut igen ja det kan jag inte göra nåt åt och det kan jag väl hantera!! Detta med mitt sug efter att unna mig nåt eller äta kolhydratder ja det har jag klarat av hela helgen , jag har inte gett efter alls och nu när veckan börjar igen känns det genast lättare...men jag t.o.m. luktade på Sebastians glass förut för jag va så himla sugen, men jag smakade minsann inte och middagen blev utan kolisar så jag har klarat en helg vilket jag inte gjort sen i somras så nu är jag stolt och nu SKA jag bara fortsätta så här bra :)
Detta med bilen ja det kan jag inte göra så mycket åt, jag har fått låna mammas bil denna vecka som är i mycket sämre skick än min och jag tycker inte alls om den men jag får väl vara tacksam över att jag får låna den så jag HAR en bil, blir värre nästa vecka bara då det inte är lov längre för då behöver Simon den men hoppas på att få låna bil av nån annan....får ta en dag i taget :) Håller tummarna för att det går fort att laga min bil!!
Vad det gäller tankarna om hur människor behandlar sina nära ja där har jag bara fått inse att det INTE är mitt ansvar även om det gör mig himla ledsen, jag är liksom en sån känslomänniska och godhjärtad, jag försöker alltid jämt och ständigt att vara en bra människa, en god medmänniska och just bli bättre på detta varje dag så därför så blir jag så påverkad av sån här ondska och det får mig att tvivla på hela mänsligheten stundvis, att folk kan vara så elaka liksom....MEN jag har som sagt insett att det är upp till dem och jag får helt enkelt försöka blunda för det, och övertyga mig om att det inte kommer hända mig!!

 

 


Imorgon ska jag ta tag i klädhögen bakom mig och ge
bort en hel del så jag får plats för nya ;)

 

Imorgon ska jag ta en till bild på magen och så ska vi se om vi kan se någon skillnad, jag har nog gått ner 2kg denna vecka iaf så nu ska resten tas så är det!! Jag skrev nyss ett sms till Anna igen och frågade om hur jag får smalare ben?? för jag upplever den så stora nu och det är klart att kilona har ju satt sig där oxå men hennes svar var "Lugn du är ju på väg ner i vikt nu då blir de smalare" så jag väljer att tro på henne då för hon har säkert rätt jag som stressar :P haha!! I veckan ska jag försöka vara ännu mer på EGO, fettet ska brännas ;) hihi!!

 


DENNA form SKA jag tillbaka till, detta var jag redo för skolavslutning
med Heliås skola (bortse från den fula minen) och här var jag
i riktigt BRA form, så dit ska vi igen!!

 

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen tänkte jag som jag sagt tidigare är ju sömn viktigt för vikt och hälsa oxå så nu är det dax :) Jag hoppas på en riktigt BRA vecka och jag skulle så gärna vilja bli överraskad, så där spontant och härligt :) Jag älskar det när saker som man önskar ska ske bara händer, det är den bästa känslan!! Så jag håller tummarna man vet ju aldrig vad som ska ske innan de sker så därför KAN Ju just detta ske, härlig känsla :)

 

PUSS och KRAM!!
SOV gott!!
Stilla mitt GODISSUG!!
Låt veckan bli BRA!!
Låt min bil lagas SNABBT!!

LOVE!!

 

"My heart is burning with the heat of this
Emotional fire
Every time I see you I'm on fire, every time we touch
Can't you feel me burnin with desire
Baby feel warm, give me some
Emotional fire
Emotional fire..."

1 kommentarer

Anonym

02 Nov 2010 12:38

Det är alltid härligt med ledighet! =)

Kommentera

Publiceras ej