Hej på er, jag ska göra ett snabbt och rätt kortfattat inlägg för jag ska gå och lägga mig, är rätt mör efter ännu ett lång pass i Birsta (8-20:30)! Men imorgon ska jag få börja kl 12 och sluta 18, fattar ni hur skönt det ska bli?! :)


Jag vill bara säga några saker innan jag lägger mig;

  1. Om du anonym läser min blogg för att ha någon att irritera sig på, ja whatever?! Jag bryr mig inte ett skit om det, men om man har ett så tråkigt liv så man måste läsa andras bloggar för att irritera sig??? Då kan man ju göra det i tystnad iaf, man behöver INTE sitta och kommentera dumt till folk...det tillhör folkvett bara!!


  2. Till dig Louiselouise eller vad du kallade dig, när du säger underkläder antar jag att du syftade på de bilderna på jackan igår och då sa jag ju som det var att jag skulle duscha...SEN kan jag ju säga att det är knappast värre att visa sig i underkläder än i bikini som vi gör hela tiden hela sommaren och då tar man bilder med!! SEN så kan jag ju erkänna att, det är en del i en process oxå...att visa mig i underkläder/bikini är en STOR grej för mig att göra men nåt jag behöver lära mig att kunna göra, för att kunna tro FULLT ut på vad andra SER! Den VACKRASTE kvinnan på hela jorden vill säga...!

  3. Jag har människor i mitt liv som jag ÄLSKAR så mycket så jag börjar gråta!! Jag kan inte ens med ORD beskriva HUR mycket dessa människor betyder för mig och hur OERHÖRT LYCKLIG dessa människor gör mig!! Det är inte en självklarhet att få skapa såna här relationer till andra människor eller få känna så här och ha såna FANTASTISKA människor i sitt liv,men JAG har det! De är inte många utan jag kan räkna dem på 1 hand i stort sett men de gör mig SÅ glada så jag inte kan hindra tårarna från att komma och jag önskar jag SA hur jag kände lite mer OFTA...JAG ÄLSKAR ER!!!! Jag önskar jag kunde träffa er oftare dock för om jag kunde skulle jag träffa er VARJE dag och berätta för er om och om igen hur mycket jag ÄLSKAR er, men en sak är säker DÅ vi väl träffas så är det KÄRLEK utan gränser!!

J u s t R e m e m b e r I L o v e Y o u



Ni ser vilken punkt som är längst,dvs viktigast!!


SOV gott!!

PUSS och KRAM!!
MASSOR Av KÄRLEK!!!

Kommentera

Publiceras ej