Hej på er!!
Har ni haft en bra dag?! Det har jag förutom den lilla stund
jag tvingades ligga i den förbannade gyn-stolen men hon utförde provet var
väldigt sympatisk och super gullig så det gick bra även om det gjorde
liite ont stundvis! Men nu är det gjort och det är bara att vänta på svaret vilket
kan ta 4-5 veckor och är det jobbigaste tycker jag!
Jag fick btw veta att man INTE behöver undersöka nunnor ens, ni fattar varför ;P


Efter testet så åkte jag till klockis och tog ut Laban på en lång och härlig promenad!!
Det var mörkt men jag älskar att gå i Njurunda då mörkret lagt sig och det är
upplyst endast av lampor, det är en mysig stämmning liksom!
Vi gick 6,6km och i en timmes tid så det är godkänt absolut och super skönt!!
Sen färgade jag håret, eller mamma färgade mitt hår för jag har så mycket
hår så jag kan inte färga det själv då skulle jag se hemsk ut :P
Men nu är det fint igen utan utväxt och jag är nöjd!!
Så Tack mamma!!


Reflexvästen på såklart på både mig och vovven!!


Jag har sett på sista avsnittet för säsongen på Grey´s nu och jäklar vilket avsnitt,
som alltid när det är säsongsslut så gör de så man inte vet någonting alls
när det slutar utan det vimmlar av frågetecken!!
Och nu måste man vänta enda tills i vår igen, typiskt!!
Ska kolla lite mer på tv nu och sen blir det sängen!!


Hade en tanke om kärlek mellan man och kvinna men jag spar
den tills imorgon :)


Puss och Kram!!

Kommentera

Publiceras ej