Hej!
Ledsen för min frånvaro men jag har upplevt mitt livs värsta 1,5 dygn!! Jobbade ju i söndags kväll och fick då huvudvärk väldigt plötsligt men tog Alvedon och tänkte inte så mycket mer på det utan att det går över. Kom hem vid 00:30 och försökte sova för det blir ju alltid bättre bara jag får lite sömn! Dock inte denna gång så det visade sig att det var dax för ett migränanfall!! Detta har sedan hållit i sig tills för en timme sen ungefär, då hade jag äntligen fått receptbelagda tabletter utskrivna och dom hjälpte tack och lov!!! Har vridit mig i smärtor och det har känts som jag ska dö av att huvudet och ögonen sprängs!!! I morse vid 6 spydde jag även några gånger vilket är min fobi i livet även om jag numera klarar det utan total panik, men med sån fruktansvärd huvudvärk så man inte kan röra sig kan ni ju tänka er hur det känns att spy...nä fy fan!!! Nu har jag tagit en dusch och börjar känna mig som vanligt igen sakta men säkert så jag ska åka hem till Klockis så blir det väl lite valborgs firande i alla fall!


PUSS och KRAM!!!




Kommentera

Publiceras ej