Hello Hey!
 
Ååååh vilken mysig men halkig promenad jag och mamma tagit och Reidar förstås men han rullar ju fram hihi :) Vi fick typ fösa oss fram rätt lång bit av promenad men vi har ju båda bra koll på kroppen så det gick i snabbt tempo ändå och poppen sov underbart i vagnen! Det är så skönt att vara ute och röra på sig och just få frisk luft, fattar inte dom som kan låta bli att gå ut och gå?! Det ingår liksom i min livsstil jag måste ha motion och firsk luft men det är nog just för att alla i min familj är så ja kanske inte Simon så mycket fast han går han med med Laban så jo vi gillar alla att röra på oss men framförallt mamma, Bailai och Jag måste ha det!! Det var en vacker himmel att begrunda och skönt att prata om allt och inget som rör livet :)
 
 
 
Kolla så vackert!!
 
 
 
Nu sitter poppen och gungar och pratar för fullt i babysittern och när jag pratar med honom eller gör något roligt ljud så skrattar och skriker han ut ett sånt där glädjetjut som han börjat med så jävla gulligt. Han LER också jättestort varenda gång han tittar åt mitt håll och våra blickar möts, det är liksom som en injektion av LYCKA!!! Den mest underbara känsla i hela världen!! Han är så rolig också i sin babysitter för jäklar vad han gungar i den alltså han har verkligen fått in snitsen haha!! Ska ta upp honom och amma honom efter detta inlägg för han är nog lite sugen på det skulle jag tro :)
 
 
Min vackra älskling!!!
 
 
 
Jag ska ge mig på att försöka sy den där mössan till honom nu tänkte jag och jag lyckas få fram symaskinen och vi har tråd hemma!! Jag HATADE att sy när jag gick i skolan och man hade syslöjd så det förvånar mig verkligen att jag känner en sån längtan efter att lära mig sy mössor?! JO jag älskar ju mössor förstås men förutom det haha men vi får väl se hur det går kanske kommer jag på just varför jag hatade det så mycket haha!! :) Men förhoppningsvis blir det jättebra och poppen kan få massa fina mössor där vi själva kan välja mönster och färger!
 
 
 
 
Vi hörs när vi hörs!!
 
 
PUSS och KRAM!!!!

Kommentera

Publiceras ej