Heej!
 
Haha jag insåg just att jag nog inte skrev nåt om tandvärken igår fast jag hade det som rubrik?! Eller så är jag ännu snurrigare så att jag faktiskt gjorde det men inte kommer ihåg haha :) Jag är ilte disträ nuförtiden men det får man vara :) Har fullt upp med livet i sig liksom!! Jag har iaf ont i en tand eller i tandköttet och det irriterar mig som fasen, men jag ska till tandläkaren den 10:e och ska köpa sån här hexident som är bra mot om det är någon infektion för det känns mest som det är i just tandköttet. Men det får bli i mogon för idag kommer jag inte hinna med mer än att äta lunch innan jobbet. 
 
 
Jag kan inte säga att jag ser fram emot detta lååånga pass men jag har bra sällskap på jobbet och solen skiner ju så jag tror att det kommer bli bra dag på jobbet ändå :) Då är kunderna glad och då blir vi som jobbar glada också och tiden går fortare! Jag ska ju ha typ semester efter detta pass så jag tycker ändå det är lite kul för jag älskar ju verkligen mitt jobb och kommer nog att sakna det en aning men det ska bli skönt att vara leidg också :)
 
 
Har sovit typ som en prinsessa i natt undra om det kan vara för att jag tog den där nässprayen mot pollen för jag har sovit i FEM timmar i streck typ. Vaknade och var upp och kissade vid 01:30 och sen somnade jag om igen och vaknade vid 07:00 så lite drygt fem timmar det är så ovanligt så jag är lite i chock men min kropp behöver det så det var ju toppen!! Och faktum är att det inte kliar i halsen nu så har jag tur så hjälper sprayen men samtidigt är ju det en jävla otur för jag har ALDRIG haft pollen eller varit allergisk mot nåt, men är det inte värre än så här så överlever jag :)
 
 
Vakande på ett supermysigt sätt idag också och då blir ju dagen bra redan från start så jag ser fram emot denna dag även om jag inte gillar fredagar så där jättemycket som ni vet jag gillar ju veckans vardagar mera :) Men denna fredag kommer bli fin det är jag säker på och önskar er en fin fredag med !!
 
 
I look forward to the future with you and me baby!
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej