Hej!
 
Jag har ingen riktigt lust att skriva så mycket idag, mår lite illa av olika anledningar!! Men jag ska visa er några bilder från min och Reidars helg tänkte jag :) Idag är det sista mars oxå det betyder april i morgon, födelsedag för mig på fredag och ja april i sig innebär en ny tid!! Ni kommer få veta vad jag menar snart!! 
 
 
Helgens mamma på väg till jobbet i lördags :) 
 
 
I fredag var vi ju hemma och myste bara som ni redan vet :) I lördags åkte vi ut till Njurunda och där är vi fortfaradne kvar Reidar sover just nu och jag skulle kunna göra desamma känner jag!! Men vi var såklart ute och lekte i lekparken då för det var ju jättefint väder förutom att det blåste lite men man kan väl inte få allt antar jag :) Vi gungade och kröp i sanden, utforskade även gräset och pinnar :) Gullefjun!! Sen så blev det gladiatorerna på tv med det efterlängtade godiset på kvällen och Reidar vaknade och höll mig vaken under hela programmet haha ingen lugn och ro här inte :P Vi myste såklart med mormor, morfar och morbröderna under dagen och kvällen med!! 
 
 
 
Frukost igår söndag med min älskling, bästa starten på dagarna!!
 
 
Sen igår söndag så jobbade jag 11-15 och det gick ju bra men jag jobbade med två personer som inte är särskilt uppåt utan klagar och suckar mest så det tycker jag är sjukt drygt!!! Men det gick ju i alla fall och nu kan jag spara någon extra föräldrardag :)) Det obehagliga var att jag fick reda på att en kund vi haft länge dött, han hade tagit en överdos!! Han var gammal knarkare men nu hade han inte hållit på på länge och var alltid så glad och trevlig även om han var speciell men nu är han alltså död! 50 år gammal oxå så himla himla onödigt!! Efter jobbet bar det av hem till älsklingen och vi lekte och sen gjorde vi något som Reidar älskade!! Vi badade ute i mamma och pappas utespa!! Det var verkligen en höjdare och han ville inte alls gå upp när vi tyckte att det nog räckte för den första gången så han inte blir sjuk! Han plaskade och skrattade haha :) Gullunge!!! Sen blev det middag och resterna av lördagsgodiset till film innan jag vid nyheterna var dödstrött och gick upp och la mig :) 
 
 
Reidar fick testa köra bil på Ica med mormor & morfar!! ♥
Snacka om att han har det bra då jag jobbar hihi :)
 
 
Det var så underbart och han är så gullig så jag svimmar!!!♥
 
 
 
Nu ska jag vila lite tills han vaknar då ska vi nog gå ut
fast först måste vi äta lunch vi har ju varit vakna länge :)
 
 
JO just ja vågen visade minus 1,5 så jävla bra!!
Det är en bit kvar men det kommer att gå!!
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej