ja hörni, idag ha jag varit lite seg det måste jag erkänna! Jag drack inte SÅ myket igår men vissa gånger så räcker det lilla liksom...jag hade hur kul som helst, vi hade super mysig förfest och sen blev det Oscar's för hela slanten, vi drack, umgicks och shakeade ass ;P jag älskar att dansa, känslan när t.ex.Alejandro Ale-ale-jandro Ale-ale-alejand-e-ro kommer på  är underbar, att bara få dansa loss med vänner till grymma låtar ja, jag älskar det!!
Jag tog taxi hem strax innan stängning och kom väl i säng vid 4 tiden...somnade men vaknade med världens värsta värk i magen som jag brukar kunna få ibland då jag dricker så då blev det värmekudde och filtar och ligga vaken ett tag innan jag somnade igen...sen vaknade jag några gånger till innan jag klev upp i morse och jag mådde inte toppen det gjorde jag inte, men thank's god for make up right?! ;) så på med sminket och iväg till birsta och jobba, det va jättemysigt och jättekul!!

Efter det ha jag varit i Njurunda, jag och Sebastian ha bakat morotskaka, sen ha jag pluggat lite och ätit middag med familjen samt varit förbi min morfar en sväng och självklart pussat och firat Laban som fyller 3 år idag!!

Jag är på mycket bättre humör idag oxå, det behövdes nog en utgång, en riktigt riktigt rolig kväll med riktigt underbara människor för att jag skulle sluta vara less helt och hållet, så det känns jävligt bra :)


Min supergoda morotskaka, jag är bäst på göra sån ;)

 

Nu ska jag sätta mig i soffan och se film, "Dagboken" ska vara värsta kärleksfilmen som man ska gråta en massa till sägs det (för att det är fint alltså) så det är väl det jag har att vänta nu då för jag är ju så himla blödig, gråter för allt nuförtiden , så fort nåt är fint eller sorgligt så sitter jag där och gråter. Förr va det oxå så att jag kunde liksom få några tårar som rann, men NU jag kan alltså verkligen GRÅTA jag typ bryter ihop när jag ser en riktigt sorglig film...helt sjukt haha :) men det ska visst vara nåt bra att ha nära till sina känslor så jag får vara nöjd då :) Jag har väldigt nära till känslor det vet jag sen tidigare även om detta förändrats med åldern tror jag, men annars är jag ju en väldigt känslomänniska, jag älskar att älska och jag älskar som att det inte fanns någon morgondag samtidigt som jag kan bli väldigt väldigt arg och ledsen över saker och ting, men till största del är det ju kärlek och värme man känner och ja jag kan verkligen svämma över av såna känslor för små saker oxå som att t.ex. få komma hem till min underbara lägenhet, eller se ett barn le, ja det är de små sakerna som  är det viktigaste ibland :)

 

Igår åt jag Godis, jag försökte in i det längsta att stå emot frestelsen men jag kunde inte...och det va lika underbart gott som det alltid är :) jag är verkligen en godisälskare utan dess like...DÄR har vi VERKLIGEN nåt jag älskar passionerat :) haha!! det va lovely iaf och skänkte lite rosa skimmer över den annars rätt så gråa lördagen :) som sen spenderades i dimmorna...men hör ni inte va bra den va...rosa skimmer och dimmor kan det bli bättre?! hihi!!

 

På väg in i dimman... :)

 

Nu är det dax för soffan, imorgon börjar allvaret min resa mot den perfekta kroppen...haha :) nä men nu ska mys-kilona jag gett mig själv i sommar bort, det är ju inte allt för många så det ska inte vara några problem....tur man är en skönhet i övrigt så att folk inte märker det utan bara säger "näää du ha väl inte gått upp nåt?" hihi, jag kommer att hålla er informerade och uppdaterade på förändringar och lite hur jag går tillväga oxå!!

 

 

Skorna som gjorde mig både lång och grymt snygg igår...men Aj så ont jag
hade när jag kom hem ;P

 

Klockan strax innan 4 i natt då jag kommit hem och strax skulle få snubbla i säng...
ser väl rätt städat ut va?! ;P TACK för stillbilder...haha!!

 

SOV nu så gott!!

Imorgon är början på nått nytt och fantastiskt!!

Jag har en mycket härlig känsla i kroppen om att veckan kommer
bli SUPER på ALLA sätt och vis!!

 

PUSS å KRAM på er!!

 

Uppdatering kl 00:33

Detta va den vackraste film jag sett i HELA mitt liv, alltså jag har gråtit och gråtit och gråtit och fullständigt brytit ihop av denna OTROLIGT VACKRA film om oändlig kärlek, jag gråter fortfarande och filmen va slut för 10 minuter sen...alltså gud....

 

Amor Vincit Omnia...

 

Kommentera

Publiceras ej