Nej det ska inte bli några naken bilder...men däremot den nakna sanningen om min dag...denna dag som blev precis så som den INTE fick bli den blev lika fruktansvärt dålig som hela förra veckan var och eftersom jag redan mådde dåligt och hade ångest så blev ju denna dag bara för mycket....

Jag klev ur sängen klockan 16 idag...eller nej nu ljög jag lite för jag va ur sängen mellan 12-14 också då jag var ute och körde bil. Dagen har bestått av att försöka sova bort den, köra bil o fundera och gråta...ja det är dessa 3 moment som varvats idag...nu senast var det gråta och nu väntar jag bara på att klockan ska slå 21 eller 21:30 så jag kan få gå och lägga mig igen...

Jag känner mig helt tom men på samma gång fylld av ångest och sorg, jag är ledsen och arg på samma gång som jag inte känner någonting utan är bara tom och jag har funderat och funderat men kan inte för mitt liv förstå vad jag gjort för att förtjäna detta? Jag har gjort allt rätt...

Jag förstår inte det här alls...men det finns en förklaring till allt sägs det ju så det finns säkert en förklaring till detta oxå eller det MÅSTE finnas en förklaring till detta...

När jag klev ur sängen vid 16 så insåg jag att det finns vissa saker som jag MÅSTE göra hur dåligt ja än mår, jag måste prestera vissa saker i skolan denna vecka så jag måste resa mig upp och göra det jag måste sen får jag bryta ihop igen när det är gjort...


Det finns saker som kan ändra på allt detta och jag hoppas så innerligt att det sker redan imorgon eller åtminstone denna vecka för jag orkar inte mer snart....och efter som jag är en sån människa som vill tänka positivt så kommer det över mig lite då och då att det kommer ordna sig, det kommer att bli bra igen och det kommer kännas bättre snart....det kommer ske... men tyvärr lyckas jag inte övertyga mig själv...Men innerst inne lever jag på hoppet fortfarande även om allt annat har tagit över nu....jag känner mig helt broken inside....

 

Nu får jag äntligen dra täcket över huvudet igen så det ska jag göra, min
kropp och själ behöver vila så att jag ska orka med de måsten
jag har denna vecka...men nu vet ni
att jag inte mår särskilt bra i fall jag inte skriver så roligt...
jag ska oxå be en bön för attdet vänder denna vecka...please I need it so bad!!

 

PUSS och KRAM!!
SOV gott!!

 

 

"Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd"



Kommentera

Publiceras ej