Hej hopp!
 
Dåligt med bloggande nu men det har blivit så då det varit jul och dessutom så jobbar jag jättemycket så då blir det lite dåligt här men jag ska skriva ett inlägg nu innan jag snabbar mig genom duschen och i säng för klockan ringer redan 0600 i morgon för att kliva upp och bege sig till jobbet till 0700 så det gäller att komma i säng så man får mycket sömn. Bara jag kan somna, känner mig inte så jättetrött men hoppas :)
 
 
Jag har inte hunnit visa mina julklappar ännu men jag ska göra det och skriva vad jag fick jag lovar, jag är jättenöjd i alla fall och det har varit en bra jul överlag :) Jag låg ju magsjuk hela förra julen så jag är jävligt nöjd med att bara få vara med i år om jag ska vara ärlig ;) Men det har vair bra trots mycket jobb, jag har varit med familjen, haft mycket kontakt med vänner och träffat en utav dom BÄSTA!!! Det har jag gjort idag med så jag är lycklig i kropp och själ ;) vissa människor är bara helt underbara!!!
 
 
NU blir det duschen, jag är ju en sån som tar lång tid på mig att somna i vanliga fall så jag måste verkligen komma i säng fort nu så jag har en chans att somna innan 0000 i alla fall så jag får minst 6 timmar sömn i alla fall. Vi hörs i morgon och så får vi se om jag kanske kan visa lite klappar för er då :) 
 
 
Dåligt med instagram har det blivit med men
lite bilder i alla fall. Bailai tagen på bar jänring,
VS fashionshow som man får inspiration av, Laban som
var super trött och gossig idag efter promenad och
min julklapp till mammsen som jag lånade idag :)
 
 
 
 
PUSS och KRAM!!!
 
Och kom i håg att allt löser sig :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej