God Kväll!!
 
Gud jag är så nyfiken på vilka ni är som läser varje dag, men man får ju vara anonym på nätet när man läser bloggar och det är ju såklart toppen! Men jag tänker alltid "vilka är alla dessa som vill veta om lilla mig?!" :) Men jag är jätteglad att ni är här, allihopa även ni som inte är här av bästa anledning ;)
 
 
Jag ligger i soffan och ser Grey's, min favoritserie!! Efter är det dessutom Body of proof idag och det är också en bra serie så det blir en timme till här och sen bums ner i sängen för skönhetssömnen!! Dagen har varit väldigt bra och jag känner mig glad och upprymd av livet. Sugen på framtiden och varm i hjärtat!! Dessa känslor är något jag uppskattar väldigt mycket nuförtiden då det inte varit lika mycket av det den senaste tiden som det annars brukar. Men jag är på väg tillbaka med full kraft och när jag väl är i mål så kommer jag att vara starkare än nånsin och ON TOP OF THE WORLD!!! :D Idag har det i alla fall varit en väldigt bra dag och jag känner mig lycklig stundvis och jag älskar det :) 
 
 
Blev en tur till Birsta men kom bara hem med såna tråkiga saker som man måste köpa som balsam, toapapper och just det strumpor så det var ju kul !!! hihi ni som läst ett tag vet att jag älskaaaar strumpor så det gör mig glad när jag får köpa nya med fina mönster :) I morgon har jag ett möte men får se om jag ev ska skjuta på det och bara njuta av livet istället, sen ska jag förbi jobbet en sväng och fixa nya papper och sen har jag inte nåt mer planerat men tror det blir att umgås med en vän och bara surra och ha det bra :) Sen är det fredag och den hoppas jag på att kanske få spendera med lilla skruttan, vore himla mysigt för jag saknar henne!!! Sen är det lördag och då blir det att umgås med en annan kär vän och sen på söndag ska jag fly stan ett tag och det ska bli såå skönt :)  Vilken bra vecka jag har ändå, tänk va härligt att det vände så himla bra från att vara världens värsta vecka i slutet av förra och början av denna så vände allt, lovely!!
 
  
1. Mina nya fina strumpooor!!
2. Något jag tror på starkt!!
3. Jag idag med hopp om framtiden!!
 
 
 
Förresten såg på Stockholm Brinner för en stund sedan och mums dom där brandmännen får mig att bli ännu mer sugen på framtiden ;) hihi!! Nu har Dr Hunt börjat jobba så nu ska jag sluta men vi hörs i morgon babys!!
 
 
 
PUSS coh KRAM!!!
 

Kommentera

Publiceras ej