Heeej!!
 
 
Ännu en bra dag är till enda och ja dagarna är liksom så nu mest varje dag tycker jag. Dom är bra på en lagom nivå. Jämn nivå liksom. Visst finns det fortfarande jättebra dagar men det är mycket få dåliga dagar utan det känns som att det är jämn nivå nu där dagarna är bra liksom och det är väl för att jag tar det rätt lugnt nu bara och inväntar juli månad :) Det är skönt också att bara ta det lugnt, vila, göra vad man känner för osv :) Det är dock lite ovant för mig att det är på en sån jämn nivå jag brukar ju kunna ha mer toppar och en del dalar med men jag har liksom inget att dala över just nu utan allt känns bara bra och livet känns liksom fint! Sen finns det lite jobbiga tankar och så som kryper in ibland och vissa dagar är man ju bara trött och less liksom men så är det ju alltid, men jag har dom sista månaderna blivit så tacksam över livet i sig bara och den förändring som skett i mitt liv och som håller på ske är fantastisk även om den varit väldigt omtumlande och sen att bara ha människor som jag älskar och som älskar mig är ju underbart och jag ser fram emot framtiden och fortsättnigen av detta år tror det kan bli hur bra som helst fakiskt :))
 
 
Vad har jag gjort idag då?! Jo jag var och tvättade bilen, tankade den så nu är den jättefin :)) Sen åkte jag till Njurunda och bestämde mig för att hämta lill skruttan på dagis så jag har spenderat eftermiddagen med henne i lekparken och sen bara varit på klockis. Det har ju varit så himla himla varmt idag så det blev lite solning och mys på soldäcket innan middag och glassköp från glassbilen haha snacka om nostalgi med trollerimix, mums :) Sen hem och nu är jag hemma och ska just se Criminal Minds som jag tycker är himla bra, men vi hörs i morgon!
 
 
 
Kolla vilka fina glas jag fått från jobbet, så gulligt :)
 
 
 
PUSS och KRAM!!!

Kommentera

Publiceras ej