Hellooo!!!

Vad gör ni? 

Jag ligger i sängen och bara njuter av lugnet😁 Reidar har nyss somnat och det är en så skön stund på dagen då jag får bara ta igen mig lite! Dessa stunder är nästan heliga haha!! Vi har så himla mysigt och roligt ihop hela dagarna jag och Reidar men det ÄR skönt när dom sover😘 Bara få 1-2 timmar stillhet att kunna göra vad man vill! Mest har jag det lugnt, ser serie eller som nu lyssnar på ljudbok!🎧


Vecka 36 av Sofie Sarenbrant lyssnar jag på! Den är bra och har just börjat bli spännande så nu vill jag bara höra mera!!😊 Så när Reidar nu sover passar jag på👊 


Vi har annars badat både igår och i förrgår väldigt trevligt för en bad älskare som mig och Reidar😍☀️ Senare idag ska vi hitta på något hela familjen! Detta är sista semesterveckan för mamma och pappa så då vill vi passa på att vara med dom😊 Sen blir det hem till stan, ordning och reda, rutiner och träning!👍😁 Jag är en sån som gillar vardag mer än helg och likaså på sommaren vardag och rutiner mer än semester men i nån vecka är det mysigt men nu har jag fått tillräckligt hihi!!😝


Vi två💕



PUSS o KRAAM!!!

Kommentera

Publiceras ej