Hellooo!! 

Vi avslutade vår vistelse i Njurunda med en riktig mysig söndag! Hemma och eldade i brasan hela dagen och poade på bara😘 höjdpunkten var efter middagen då jag och Reidar tog ett helt underbart bad ute i spat! Det regnade så det var helt magiskt att bada!!👌💛

Myyyyyys!!!


Sen såg vi bron och avslutet var väldigt bra man hoppas det kommer en ny säsong!! 


Måndag innebar hemfärd för mig och Reidar vilket alltid känns vemodigt och lite sorgligt att just lämna familjen och huset men vi har det ju såå bra här nere med och förutom familjen som finns i Njurunda så har vi våra människor här❤️

Dock fick jag ont i magen i samma veva som vi skulle åka och det höll liksom i sig! Inte jätteont men ja lite små ont och en konstig känsla! Tänkte dock att jag haft så förr så det går över....körde 40 milen hem med Reidar o packade in allt osv! Blev inte bättre och snart fick jag springa till toan lite då och då, tänkte att det bara var att jag ätit något och var dålig i magen MEN vaknade kl 00:00 efter att jag sovit några timmar och mådde skit verkligen...en stund senare var magsjukan ett faktum!!😰😖😳 HOPPAS REIDAR KLARAR SIG!!!🙏❤️

Tack min skatt för mys i sängen till din nya film en dag som igår!!😍👍

Kollade på min favorit i sängen då Reidar sov så skönt för en sjukis! 


Vi tog oss igenom gårdagen och idag har jag varit piggare men ändå trött men hoppas på vara återställd imorgon!😬


Idag gick två drömmar i uppfyllelse för mig, två upplevelse drömmar!!😁 Biljetter är bokade till Dixie Chicks OCH Adele...wihooooooo!!!!!🎉🎉🎉🎉 Trodde DC lagt ner men så kommer dom till Sthlm och hovet 25 maj vilken dröm!! Sen förra veckan såg jag att Adele kommer till Sthlm och tele2 arena och idag fick vi medlemmar på Adele.com förköpa biljetter så det blir 2 grymma konserter inom loppet av en vecka eller 5 dagar! 25:e och 29:e maj!!🎉😂😍 Kommer bli så gryyyyymt och det är så jävla underbart att vi går upp härifrån på 5min sen bara hem igen👌

Och appropå hem så har julen kommit hit med, det doftar gran här hemma och vi älskar det!!🎄🌟💛


Nä nu ska jag sova så jag är pigg imorgon och kan hitta pp nåt skoj! Men innan jag säger godnatt måste jag visa lite snygg köksinspo! Så snyggt och lite av min dröm!♦️
Grått är så sjukt snyggt!!!



🌟!!God Natt!!🌟