Hellooo! 


Idag har jag jobbat och sorterat converse till förbannelse alltså😂 Vi investerade förra veckan och hade massa diff som vi nu rättar till så idag fick jag hoppa in och räkna och sortera dessa populära skor så det finns ju massssssor!😬


Sen hämtade jag Reidar och så åt vi tidig middag innan vi gick upp till Globen igen då för mig och handlade frukt☺️ Det är så kul med Reidar att men kan gå iväg med honom nu utan vagn! Det är ändå en bit att gå för en sån liten och vi var iväg en timme med lite olika stopp men han gick hela tiden och är så otroligt duktig! Han hjälper mig med allt vi ska göra och lyssnar på allt jag säger! Jag är så imponerad och stolt!!❤️❤️🙏🙏

Handla!

Mandariner var intressant!😍

Vi testade livet som hund oxå🐶❤️



ÄLSKADE ROLIGA UNDERBARA UNGE DU ÄR VERKLIGEN NÅGOT UTÖVER DET VANLIGA!!❤️



Hett skratt tips!
GW Regerar på FB😂


!!XOXO!!