Helloooo!!! 

Idag har vi varit och badat oss typ hela dagen! Vi hade mysigt även om vädret inte är WOW liksom!!!😬🙈⛅️ Kul o visa familjen vår favorit strand! Knäppte dock inga bilder alls men denna tog mamma! 


Badlek i snygga uv-kläder ifrån villervalla!⭐️☀️



I morgon fyller ju Reidad två år då och det ska firas med övernattning i Norrköping och två dagar på Kolmården vilket jag ser fram emot väldigt mycket då jag älskat Kolmården varje gång vi varit där men det är ju länge sedan nu så ska bli riktigt kul!! Älskar att få ge honom upplevelser utöver presenterna!! Att få spendera födelsedagen genom att göra något roligt ihop liksom!❤️😍 Förra året var det Skansen så i år steppar vi upp det a noch😘 


Reidars presenter ifrån mig, sen blir det såklart ifrån mormor o morfar och morbröderna med! 
Sen ha han ju haft kalas oxå så han blirriktigt uppvaktad hihi!! 
Precis som han förtjänar! 
💛💛💛💛💛💛



En sak som får mig full i skratt varje gång jag tänker på det är hur ödet funkar liksom....det va en olycka då jag och Tomas blev gravida med Reidar! Helt plötsligt fanns han bara där i magen!👶🏻 Detta hade ju kunnat ske när som helst på året men det blir just så så att Reidar föds i mitten mellan hans andra grabbar!! Dvs Tomas har 3 pojkar och alla kräftor födda inom 3 veckor!! Från sista juni till 18 juli där har han alla 3, snacka om att pricka rätt liksom!!😂 Av alla andra dagar på året som är rätt så jäkla många kom alla inom detta lilla spann!! Det är som ett gapskratt ifrån ödet och jag kan inte annat än skratta med alltså 😂😄✌️ Nu firar ju Tomas aldrig Reidar så det kvittar ju för honom, men bra gjort o få till alla grabbar så tätt!! Dock ärvde Reidar dom bruna ögonen så det var ju en vinstlott för bruna ögon är så fint👍💛 


Man kan drunkna i dom!!👀💋



Nu ska Reidar få nån present i förväg då vi inte är hemma i morgon!! 
Men kolls ST i morgon får ni se världens vackraste!!!
💛⭐️💛⭐️💛⭐️💛⭐️💛



!!XOXO!! 


Kommentera

Publiceras ej