Hellooo!!! 

I onsdags 15 juli fyllde ju min älskade skatt 2 år! Det känns inte alls hemskt på nåt vis utan helt naturligt det VAR 2 år sedan han föddes utan tvekan!! Så mycket har hänt sen dess så ja 2 år utan tvekan!! Vi har ett helt nytt liv nu båda två i och med flytten men mitt liv förändrades ju oxå helt såklart då Reidar föddes! Långt innan egentligen då det blev klart att jag skulle bli mamma men störst då Reidar föddes och efteråt!! Har liksom blivit som pånytt född och det är helt underbart!! Vi har det otroligt bra ocv vi älskar att bo i Stockholm!!! Flyttar nog aldrig hem igen!❤️😍👍😄 

På dessa två år har ju Reidar vuxit och utvecklats enormt och det är ju en sån gåva att få följa honom varje dag!!❤️ Nu är han ju fenomenal på allt möjligt!! Han hoppar jämfota, går balansgång själv, står på 1 ben osv osv massa nytt hela tiden!! 

Jag ville i alla fall förutom presenter ge hobom och mig en upplevelse ihop oxå precis som förra året på Skansen! Jag vet han minns inte men jag gör ju det och vi har bilder osv och kan prata och se tillbaka ocv det är värt massor för mig och för min familj att få uppleva saker ihop med honom!!💛☀️
Vi bodde en natt i Norrköping så två dagar på Kolmården blev det och med grymt väder!!☀️☀️ alldeles för mycket folk men det var ju väntat mitt i semestern så vissa saker fick stå åt sidan pga för mycket kö men vi hann göra dom stora som Delfinshowen, safarit och teater i bamses värld! Sen såg vi elegant uppvisning, ökenshow, rovfåglar, Björn uppvisning osv så vi var nöjda ocv glada allihopa!! Delfinerna var så himla fint!!💛🐬 Jag älskar delfiner!!! 
Safarit var oxå helt magiskt skulle vilja ta varv på varv men det va den där kön då...😝 vi hade två mycket fina dagar och på kvällen på hans födelsedag vandrade vi runt i Norrköping som visar sig vara en jättefin stad!! Så himla mysigt var det alltså, wow!!🏩✌️☀️


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vår skatt var i tidningen och på nätet hemma i Sundsvall, älskling!!! 


På väg in dag 1

2 år på minuten✌️💛

Farsan Balo🐻🐻

Klappa och killa getter va så kul!😆🐐

Tigrarna var intressanta!!🐅

🐬🐬🐬🐬

Sälar😘

🐒🐒🐒

Savannen!

Akta man lamma ner till kamelerna😍🐫

🐫🐫🐫🐫🐫

Farmors hus!☺️

På hotellet och öppna några paket innan middagen! 

Norrköping🏩

A room with a view😘

Hörs hej nu sticker vi på safari!!👋

Njöt mer än tog bilder dock hihi! 


Mäktiga djur!!!🐘👊

Älskar ränderna!!! 


Det kommer kanske mer bilder längre fram då jag snott lite av Balai och hans proffs kamera men nu väcka Reidar! 
Njuta av denna dag och sällskapet! 


!!XOXO!! 

































 





















Kolmården, Reidar2år,

Kommentera

Publiceras ej