Hellooo!! 

Vilken himla härlig vecka!! (Förutom min utmattning) Denna blogg är ju MIN så jag vill komma ihåg att det var så här jag kände för att veta när det går över! När jag kommer ur det! 


Men veckan började lugnt måndag och tisdag, en sväng till Birsta med familjen för lite mat och shopping! Sen onsdag då var jag och Reidar tillbaka till där vi bodde då vi bodde här för att hälsa på ordförande och hans sambo som vi blivit goda vänner med! Dom är så himla gulliga och har velat att vi ska komma länge så dom blev såå glada och hade lämgtat efter oss😍 vi fikade och pratade i timmar! 


Reidar sitter i fåtöljen och chillar😘

Sen var vi på stan o shoppade två fina tyger som jag ska sy mössor av till Reidar!😁🐼


I torsdags sen så var vi på kondis här i Njurunda och fikade med en gammal arbetskollega till mig som jag inte sett på många många år! Hon är lika gammal som min mamma men vad gör det vi har alltid gillat varandra och det var bara såå kul och såå mycket kärlek att ses!!😍💖

På kvällen åkte jag själv till Birsta o bara gick runt och hade tid för mig själv! Såklart kom jag bara hem med saker till Reidar haha men vad gör det jag älskar att skämma bort honom!!❤️🌟



Sen igår fredag var vi på drakborgen med min faster och hennes son och lekte och sen mat på Ikea och strosa i butiker! Var mysigt och roligt! Blev ingen shopping dock😉

Högst upp i borgen!!😁🐲

Sen hem och handlade på vägen och jag är så stolt över Reidar som alltid är med mig och handlar och sköter sig exemplariskt! Vi kan liksom göra allt ihop utan problem och jag älskar det!!🙏💛

Väl hemma tog vi fredagsmyset till Max i väntan på vår fina vän Johanna som kom ut för tacomys!🌮 Så Reidar och jag bubblade vilket vi båda älskar! Tände ljus och bara myste i 38,5 grader varmt vatten!!😁👌😘

❤️Helt jävla underbart!!❤️
(-min huvudvärk men skitsamma) 


Sen kom Johanna och vi åt middag ihop alla 3 och tittade på idol och sen myste jag och Johanna med lite godis i soffan, Jills veranda på tvn och massa prat! Perfekt fredag med andra ord!!🙏 

Idag lördag har vi börjar dagen med mys med brasa och tända ljus medan vi chillar med mobil och dator! Sen tog vi Laban på skogspromenad🌲🐾 Medan grannen tvättade vår bil och sen tog vi tag i städning och tvättning av mattor!! Älskar att göra saker ihop med Reidar och som ensamstående förälder så är det verkligen en styrka man får och ett plus, man har inget val så man får göra så mycket av sysslor ihop!! Älskar älskar älskar det!!🙏❤️🌟

POP från topp till tå såklart!👌

Min duktiga skatt!🌟



Vi har varit här uppe i 2 veckor nu och haft det såå bra men nu börjar det bli dax att åka hem så på måndag bär det nog av!🚗 Alltif väldigt vemodigt att lämna mamma och pappa men mest för att Reidar ÄLSKAR att vara nära dom och då gör det så fruktansvärt ont varje gång vi skiljs åt! Men vi älskar vårt Stockholm och har människor där vi inte heller vill leva utan så det blir liksom ändå bäst så här!! Men det är tungt varje gång men sen går det bra!❤️


Nu väcka Reidar, slut på harmonin med brasa och tystnad haha! Men älskar då han far runt här!😍 Ikväll kommer faster och familj hit och sover över, vi är ju ensamma hemma här då mamma o pappa stack till Åre igår! Mamma ringde nyss o visade en sån fin Åre munkis som Reidar skulle få!😁❤️ Vi hörs hörni! 



Ciao Ciao! 👋