Helloooo!!! 

Dax o sova detta Ă€r min tredje sena kvĂ€ll mĂ„ste skĂ€rpa mig! Var sĂ„ duktig hemma i Sthlm pĂ„ lĂ€gga mig i tid och sĂ„ slarvar jag nu🙄 Aja det ordnar sig nog! 


Idag har vi haft Ă€nnu en MYSDAG bara, varit in till stan en svĂ€ng och sen kurat hemma typ! Varit ut med hunden och bara varit! Reidar sov PÅ mig idag det Ă€r tametusan det mysigaste som finns!!!❣

â€ïžâ€ïžĂ„lskade skatt!!❀❀


Nu har han nyss somnat efter en kvĂ€ll med massa vilja och protester men men blir kanske sovis i morgon bitti dĂ„!😆👍


Blir drakborgen i morgon tror jag och sen ska mamman fĂ„ stanna i stan och fika med Ă€n vĂ€ldigt kĂ€r vĂ€n, lyx!!🌟

Mamma och jag har skrattat och chockerats ikvĂ€ll av en julgris och en rugguggla pĂ„ FB😂😂 jösses Amalia vilka förfall vissa mĂ€nniskor hamnar i, och livskvalitĂ©n lyser liksom alltid igenom!! Hahaha jag skrattar Ă€nnu alltsĂ„ 😅 Men nu mĂ„ste jag sova hoppas jag slipper mardrömmar moahahahaha!!😋


💋💋💋💋💋💋💋💋



!!XOXO!!