Hellooo!! 

Farsdag igår och firade både pappa och mig! Pappa fick skinnhandskar och kag får denna goding!!!

Så underbart god doft!
Dyr men det är jag SÅ värd som slitit i drygt 2 år med att både vara mamma OCH pappa! Så pass så att min hälsa nu tar stryk och jag jobbar i motvind för att må bra i kroppen igen! 
Men Reidar är det bästa som hänt så han är värd ALLT även om det verkligen suger att bli begränsad i min ork och förmåga att kunna leka och hitta på saker med honom! Men vi lever ett gott liv och jag gör så gott jag kan varje dag och Reidar har ändå mer än många andra barn🙃 


Nu sover Reidar snart hoppas jag så ska jag med vila lite, tungt huvud idag! 
Men haft ett jättetrevligt tfn samtal med en kär vän som jag inte pratat med sen Reidar föddes🤔 Men som oxå ska flytta hit ner i januari iaf för 6 månader ska bli såååå kul!!  Ha en fin dag!!🤗




!!XOXO!!