Hellooo!! 

Efter 3 dagar med trötthet så jag mått illa känner jag mig idag faktiskt piggare tack Gud🙏 Sen är jag ju i en utmattad period i mitt liv sen månader nu men det är ju bara så jag har slitit hårt dom senaste åren som mamma OCH pappa till Reidar och det tar ut sin rätt! Det är sjukt jobbigt att inte ha ork och vara pigg och huvudvärken fy fasen! MEN detta försöker jag jobba med varje dag och förhoppningsvis kommer jag ur detta hyfsat fort!✊🏼✊🏼




DOCK får jag såå mycket av att vara mamma och pappa till Reidar så det väger upp allt! Bara att jag vill bli piggare och orka mera igen!❤️ 


Vi har det så bra här uppe i norr alltsp! Vi trivs så bra och det är njutning att se Reidar med familjen! Men vi längtat oxå tbx till Stockholm och våra speciella människor!!😁😘 

Dagen är mysig idag och började med mys på stranden med Reidar mamma och Laban! Sen kom min farfar och ikväll middag med vänner!🎉🍾😆


Så vackert!!💛☀️



!!XOXO!!