Helloooo!! 

VĂ€ldigt segt internet som oftast utomlands men kanske lyckas jag fĂ„ till nĂ„t inlĂ€gg 😬. 

Vi kom fram igĂ„r 9:45 svensk tid och 10:45 lokal tid! Resan gick ok mĂ„ste jag sĂ€ga! Jag blir ju vĂ€ldigt lĂ€tt Ă„ksjuk men testade ett nytt plĂ„ster och klarade det bĂ€ttre Ă€ven om jag blev illamĂ„ende ett tag och fick lite panikĂ„ngest nĂ€stan av den instĂ€ngda kĂ€nslan! Är ju sĂ„ rastlös oxĂ„ och inget wi-fi!! Reidar dĂ€remot skötte sig EXEMPLARISKT!!! Inge grĂ„t ingenting bara sĂ„g film och sov😍 


Snark snark pĂ„ planetâœˆïžđŸ’›


I taxin till hotellet!🚖🏹

Havsutsikt!!🌮💙

Middag pÄ mysig restaurang!!


Har inga fler bilder pĂ„ mobilen utan fotad allt med min nya systemkamera Cannon powershot 16g👌
Visar mer vid tillfÀlle men vi trivs bra och Reidar Àlskar(!!) att bada!!!


!!XOXI!! 





Kommentera

Publiceras ej