Hellooo!!! 

Har massor att uppdatera med ifrån vår vecka på Rhodos men just nu är jag så galet trött efter en natt med 3h sömn!! Reidar somnar förhoppningsvis snart och så kan jag med vila lite!! Förmodligen har Reidar fått vattkoppor😑 Det började som prickar i tisdags morgon bara små små prickar och vi tänkte kanske värmeutslag eller reaktion på klor i poolen eller det jätte salta vattnet i havet! Hela veckan har han haft prickarna och dom varit oförändrade tills igår och i natt då hela han bara flammat upp det är överallt och kliade i natt så mycket så han inte kunde sova!! Och ni som har barn vet att sover inte dom sover man inte själv heller!!😆 Så vi har smörjt Aloe Vera och kortison och smekt o baddat utan vidare framgång hela natten plus sett en film!! 14:45 ska vi gå till BVC och möta vår sköterska utanför på baksidan så hon får se om det är vattkoppor eller vad det är?! Dom är inte vätskefyllda så därför svårt att veta men börjar ändå känna mig rätt säker på att det är det!!! Blir karantän då i typ 14 dagar hua hua hua!!😑😬 Jag har hosta och skräp i halsen!! Men Rhodos var toppen!!! 🌴☀️💛👌



Min prickigkorv i natt klockan 3 då vi såg på Riddare Micke, älskar hans förmåga att hålla humöret uppe!!😍💛



Nu ska jag göra lite lunch vi hörs vid tillfälle med uppdatering!!


!!XOXO!!