Denna bilden säger egentligen exakt ALLT!!
Jag behöver en fokusera bara på mig och min hälsa och därför blir
det färre och färre inlägg här, men kankse orkar jag göra några korta inlägg
lite då och då men det är Reidar i första hand som alltid såklart men sen mig själv!!
 
 
Kanske tar jag er med på denna resan vi får se, det är så många snokare här inne som
liksom inte förstått det här med att man ska värna om varandra inte gotta sig i andras strider!
Men det är ju så det är i lilla Njurunda och Sundsvall tyvärr!
Som tur är har jag sett till att umgås och surround myself med människor som
inte är så men ändå bor där uppe och det är det bästa jag gjort!
Men snacket går ändå om mig och många andra som inte levt sina liv exakt efter mallen!
Jag bidrar gladeligen till att dessa människor har något att prata om, men slipper helst höra surret!
Här i Stockholm är det helt tyst och jag bara älskar det!! :) 
 
 
Vi hörs när vi hörs!!