AssĂ„ det skulle ju inte bli nĂ„gra fler julklappar till Reidar dĂ„ jag redan köpt duplo för 700kr och en stor ambulans för 400kr plus lite annat men vips sĂ„ gick det drygt 1000kr till😬😑😆 Va jag skĂ€mmer bort denna unge alltsĂ„!!❀ Plus att det blir en extra peng pĂ„ sparkontot med förutom den mĂ„natliga summan!! Men jag kan liksom inte fĂ„ nog av honom jag vill bara ge och göra ALLT för honom hela tiden!!!❀ Men nu fĂ„r jag hĂ„lla mig alltsĂ„ han har verkligen allt man kan tĂ€nkas behöva och lite till plus att jag handlar ju exakt allt annat till honom och han fĂ„r typ nytt jĂ€mt sĂ„ jul Ă€r inte sĂ„ annorlunda egentligen😄 Men jag tror han kommer bli vÀÀÀldigt glad för det jag köpt!!đŸ˜â€ïž Kolla va jag klickade hem nu, sĂ„ fina roliga saker och som ni ser bara trĂ€!! Gillar det, hĂ„llbart och inte en massa skit i det!!


To Die For🙌💛

Perfekt o köra med, plocka med och trĂ€na siffror och bokstĂ€ver med!!👌

Han Ă€lskar(!!!) utryckningsfordon sĂ„ detta tillskott till tĂ„gbanan blir grymt!!✌

Detta har han lekt med vid tillfĂ€lle och Ă€lskar det verkligen, sĂ„ klart han ska ha ett eget min skatt!!❀



NĂ€ nu mĂ„ste jag sova, 
Men vi hörs!!


!!XOXO!! 

1 kommentarer

Anonym

23 Oct 2015 20:40

Man kan aldrig skÀmma bort sina barn för mycket :D

Kommentera

Publiceras ej