Hellooo!!! 

Idag första september, första dagen på hösten och jag känner pepp! Det blir ordning o reda i höst det är mitt största fokus!! Det blir en viktväktar höst oxå franförallt med mål att gå i mål för gott!!👊


Reidar gick första dagen på dagis igen sen 8:e juni då vi tog sommarlov!! Det va lite gråt då jag lämnade men annars tyckte han att det var roligt och hade ätit mat oxå något han är väldigt jobbig med sen en tid tillbaka men tur han äter nånstans då! 😆 




Efter dagis stack vi till Djurgården och Aquaria för att titta på fiskarna o hajarna ☺️🐠🐟🐙🐡 Det var mysigt en regnig dag som denna, sen lite ärenden i city och på söder! Nämligen hämta upp kläder vi beställt åt Reidar!! I morgon måste vi köpa nya gummistövlar oxå fast jag köpte dessa i maj tror jag eller juni han har växt nåt så galet över sommaren så han fick nya joggingskor med nyss och behöver nya stövlar, Gore tex skor nu i höst och vinterskor!! Ja men typ 2000kr bara det, en jävla tur att underhållet höjs liiiiiiiiite iaf!!!💸💸💸💸



❤️MysPys!!!❤️




!!XOXO!! 

1 kommentarer

Anonym

03 Sep 2015 17:09

Köper man såna dyra skor och stövlar får man rakt skylla sig själv :D det finns mycket billigare till väldigt bra kvalité :)

Kommentera

Publiceras ej